חברת Snakebyte, חברת בוטיק גרמנית למוצרי גיימינג,. הכריזה על HEAD:SET PRO דגם אוזניות הפרימיום החדשות שלה. דגם זה מיועד לגיימרים ומתיימר לספק צליל באיכות חסר פשרות – במחיר חסר תחרות.

האוזניות החדשות מציעות סאונד 7.1 וירטואלי מקיף, המיועד לגרום למשתמש לשמוע את מיקום מוצא הצליל באופן מדויק ביותר, עם אפשרות להגדלת תדרי הבאס, כל זאת בחיבור USB פשוט, Plug & Play, המיועד לפלטפורמת PC, אך ניתן להשתמש בו בכל קונסולה אחרת.

האוזניות מגיעות עם רמקולי נאודמיום בגודל 50mm, והחברה מבטיחה כי תוכננו באופן אקסקלוסיבי עבור קהל הגיימרים במטרה לספק להם את היתרון שמבדיל בין ניצחון להפסד. הרמקולים מגיעים עטופים ברפידות קצף זיכרון, אשר מעבר להיותו נוח – מספק בידוד רעשים פסיבי מהעולם שבחוץ.

"ה-HEAD:SET PRO שלנו נוצרו לגיימרים שרוצים את הכל, ואנחנו מאמינים שה-HEAD:SET PRO יצרו סטנדרט חדש של איכות ויחס עלות/תועלת בשוק אוזניות הגיימינג. אנחנו כבר ממשיכים לעבוד הלאה בכדי להרחיב את דריסת הרגל שלנו בעולם האודיו-גיימינג", זאת על-פי Marc-Alexander Knipschild, ראש מחלקת השיווק ב-Snakebyte.

האוזניות מגיעות עם מיקרופון מובנה, בצבעי צהוב זרחני ושחור, וכמובן כוללות תאורת LED משולבת באוזניות עצמן, כוללת נורית חיווי לגבי מצב המיקרופון (מושתק או פעיל).

מחירן הצפוי של האוזניות עדיין אינו פורסם, אך בהתאם לגישת החברה ניתן להניח שהאוזניות יזכו לתמחור נוח. כל מה שנשאר לחכות ולראות – האם האוזניות יספקו את הסחורה?

בינתיים, אתם יכולים לקפוץ לכתבה שלנו על האוזניות הבאות: ASUS ROG Strix Fusion Wireless.