המשחק Stardew Valley שיצא בשנת 2016 וזכה להרבה שבחים ואהבה של שחקנים רבים, קיבל היום עדכון משמעותי ראשון מזה הרבה זמן.

העדכון האחרון מביא איתו מספר שדרוגים למשחק כשהעיקרי הוא פתיחת המשחק למולטיפלייר. מעכשיו תוכלו לצרף חברים לחווה הקיימת שלכם או לחווה חדשה שתיצרו, תוכלו לבנות יחד ולתחזק את החווה ההולכת וגדלה שלכם, להרוויח כסף או להילחם במפלצות במכרה.

כדי לצרף אנשים תצטרכו לבנות להם בית קטן בחוה שלכם. תוכלו לבחור מבין 3 סגנונות שונים. בבית הזה הם יגורו ויוכלו לשלוט על העיצוב שלו.

פסטיבל הלילה הוא חגיגה חדשה שהעדכון הביא עימו – הפסטיבל אורך 3 ימים בשעות הערב בעונת החורף. הוא מתקיים בחוף הים ומשתתפות בו ספינות שמגיעות מרחוק. תוכלו לצאת לצלילה מתחת למים ולתפוס דגים חדשים ממעמקי המצולות, לקנות קישוטים חדשים לבית וציורים ואף לראות מופע של בתולות ים.

בנוסף, העדכון מוסיף מספר גידולים חדשים כמו קקטוסים שניתן יהיה לגדל בתוך הבית, מה שעד היום לא היה ניתן לעשות, וכמו כן משימות חדשות, ודברים חדשים שתוכלו לתלות ולקשט את הבית.

למי שעוד לא מכיר את המשחק, Stardew Valley הוא משחק סימולציית חווה פשוט, מהנה וכיפי ומיד תישאבו לתוכו. בתחילת המשחק אתם יורשים חווה קטנה ומוזנחת מסבא שלכם בעיירה שקטה, שם תתחילו מלגדל גידולים חקלאים על פי עונות השנה, תיצרו קשרים חברתים ותעזרו לתושבי העיירה במשימות.

בנוסף תלחמו ביצורים במכרה, תלמדו מיומנויות חדשות, תגדלו חיות משק ואפילו תוכלו למצוא בן או בת זוג שיעזרו לכם לתחזק את החווה. תצטרכו להרוויח כסף מהגידולים החקלאיים ומהתבואה וככה שתתקדמו במשחק תוכלו ליצור מאותם רכיבים מוצרים שלמים וכך תרוויחו עליהם יותר.

המשחק נותן יד חופשית כמעט בכל הנוגע להתקדמות שלכם , אתם יכולים לבחור לפתח מיומנות מסויימת או לפתח את כולן, תוכלו לבחור אם לעזור לתושבי העיר או להתעסק רק במה שמעניין אתכם. כמובן שתתוגמלו על פי זה וחלק מהדברים ידרשו מיומנות מסויימת כדי להתקדם הלאה במשחק.

המשחק Stardew Valley זמין ל-PC, PlayStation 4, Nintendo Switch ו-Xbox One, והעדכון זמין להורדה כבר היום למחשב האישי ויגיע בהמשך גם לשאר הפלטפורמות.

Stardew Valley

Stardew Valley Stardew Valley