ציידים התפקדו!

ההרחבה למשחק Monster Hunter Generations, שיצא במקור ל-3DS, מגיעה לקראת סוף אוגוסט לקונסולת הסוויץ' כמשחק אקסקלוסיבי העונה לשם Monster Hunter Generations Ultimate.

למי שלא מכיר את הסדרה, המטרה העיקרית היא לצוד מפלצות ולקבל מהן חומרים בשביל לייצר נשקים ושריונות חזקים יותר בשביל לצוד מפלצות גדולות יותר וחוזר חלילה. לכל נשק שתייצרו יש סגנון משלו שמשנה ממש את המשחקיות.

משחקי Monster Hunter לא ידועים בעלילה המסובכת שלהם, וגם Monster Hunter Generations Ultimate ממשיך את הקו הזה. בגדול, אתם צדים את כל המפלצות האלה כדי להגן על הכפרים במשחק מיצוריים נוראיים שנקראים Fated Four.

לשחקנים יש אפשרות לשחק ביחד גם על אותה קונסולה, וגם אונליין עם עוד שלושה חברים במסעות הצייד השונים. כל מסע כזה יכלול מגוון לא קטן של מפלצות שהופיעו לאורך היסטוריית סדרת Monster Hunter. ישנה גם רמת קושי חדשה לאלה הרוצים אתגר ויכולות מיוחדות בשם "אומנות הצייד" שאפשר להפעיל עם לחיצה קצרה על המסך.

כמו כן, אפשר לבחור בחופשיות סטייל מיוחד לצייד, כמו אחד שנותן מהלכים חדשים ועוצמתיים לביצוע התקפות מוצלחות ללא עצירה בניהן, או כזה שמאפשר ליצור חפצים מועילים תוך כדי קרב.

למי ששיחק כבר ב-Monster Hunter Generations המקורי, ישנה אפשרות להעביר את השמירה שלכם מה-3DS בשביל להתחיל ישר לעבוד על הרמת קושי החדשה.

Monster Hunter Generations Ultimate יוצא לסוויץ' ב-29 באוגוסט.