ממש לפני רגע דיווחנו לכם כאן באתר על העדכון החדש לגרסאת ה-Xbox One של משחק ה-Battle Royal שכולם מדברים עליו ומשחקים בו – PlayerUnknown's Battlegrounds(או PUBG), וכעת הגיעה תורה של גרסת ה-PC לקבל עדכון משל עצמה בשרתי הבדיקה של המשחק. העדכון המשמעותי במשחק: מערכת חדשה לדיווח על שחקנים שמרמים באמצעים שונים ופוגעים בחווית המשחק לשחקנים האחרים, שני סטים חדשים של בגדים והחלפת המודל הגרפי של משקה האנרגיה שניתן לצרוך במשחק. גודלו של העדכון 6.62 GB, ולא ידוע עדיין מתי הוא יצא משרתי הבדיקה אל השרתים הרגילים של המשחק.

לפי הודעת המפתחת, שחקנים יוכלו לדווח על שחקנים אחרים בהם הם חושדים כרמאים(צ'יטרים) באמצעות אופציית השידור החוזר של המשחק. עד כה, על מנת לדווח על שחקן חשוד השחקנים היו חייבים להיהרג על אותו שחקן על מנת שיוכלו לדווח עליו תוך כדי המשחק. המפתחת מקווה שכלי הדיווח החדש על השחקנים דרך הצפייה החוזרת יהיה יעיל ומועיל באלו שפוגעים בחווית המשחק עבור שחקנים אחרים. כדי לדווח על שחקן – עליכם להיכנס למצב הצפייה החוזרת (גם אחרי שהוכרזתם כזוכים בסיבוב), ללחוץ עם העכבר הימני על שם השחקן ברשימת השחקנים, וללחוץ על כפתור ה- Report שיופיע מיד לאחר מכן. ניתן למצוא את הלחצן גם כאשר תצפו באותו שחקן בו אתם חושדים.

מאז השקת הגרסא הראשונית, כחלק מהמוצרים הנצרכים (Consumabels) יכולתם לשתות משקאות אנרגיה שהזכירו מאוד את המראה של פחיות ה-Red Bull אותן כולנו מכירים, ונקראו Hot Bull. המראה דמה הן בצורת הפחיות והן בצביעת הפחיות. העדכון החדש מכניס מודל חדש לחלוטין לפחית, עם לוגו של גבר משופם ומחוספס. השינו הוא אמנם קטן ושולי, אבל הוא מראה על התבגרות מסויימת של המפתחת שכעת נקראת PUBG Corp, בכך שהיא מכבדת זכויות יוצרים. השערה לא מופרכת בכלל היא זו שטוענת שהחברה הבינה שלאור הצלחת המשחק, היא יכולה למלא את עולמו במותגים משלה, אותן היא ממציאה, ולאחר מכן תוכל למכור פרטי מעריצים (Merchandise) שיכללו מותגים אלו.

כל שחקן שיתחבר לשרתי הניסיון של המשחק יקבל 100,000 מטבעות משחק (Funny Money) ו-6 מפתחות לארגזי ציוד בהם יוכלו להשתמש. הרכישות שיבוצעו בשרתים יהיו בעלי סיכוי גבוה לרווח של שיפורים קוסמטיים שונים אותם תוכלו לפתוח באמצעות הקופסאות. לא ברור בוודאות האם הציוד שתפתחו ותרוויחו יעבור לשרתי המשחק הרגילים, אבל עושה רושם שאכן כך הדבר. כחלק מהפריטים החדשים תוכלו למצוא שני סטים חדשים של בגדים: אופנוען (Biker) ו-Despeado. החברה עדיין לא פרסמה מתי העדכון יהפוך לרשמי וייכנס לכלל השרתים הרשמיים של המשחק.

בנוסף, עקב כניסת המשחק לשוק הסיני והרגולוציות השונות החלות בשוק זה, פירסמה החברה את סיכויי השחקן לזכות בפריטים השונים. למי שלא יודע, נספר שבסוף כל משחק השחקן מקבל כסף שנקרא – Battle Points, בקיצור BP, בהתאם לכמות הפגיעות בשחקנים אחרים, הריגות וכו'. באמצעות כסף זה הוא יכול לקנות עד 6 קופסאות בשבוע המהוות הגרלה ומכילות פריטים קוסמטיים שונים איתם השחקן יכול להתחיל בכל סיבוב.

לדוגמא – מתוך הפרטים החדשים ששייכים לארגז ה-Biker, אלו הם הסיכויים:

  • משקפי טייסים – 0.03%
  • ז'קט אופנוענים חסר שרוולים (צבע חום או שחור): 0.01%
  • מסיכת בד (משובצת): 0.01%
  • חולצת טי שירט ארוכה שרוולים (בצבע אדום): 15%.

תוכלו למצוא את הרשימה המלאה באתר המשחק, ב-Patch Notes.