Diablo, סדרת ה-RPG של בליזארד, חוגגת 22 שנה, ומציינת את זה שוב באירוע שנקרא The Darkening of Tristram. למי שלא יודע, Tristram היא העיירה סביבה עלילת המשחק הראשון מתרחשת, וכמובן, במשחק ה-3 בסדרה, השחקן חוזר אל New Tristram.

כדי להתחיל את האירוע, תצטרכו לשחק במצב Adventure Mode. תוכלו לעשות זאת עם דמות חדשה לחלוטין, או עם אחת הדמויות הקודמות שלכם, שכבר פיתחתם. שימו לב רק לא להיכנס למשחק במצב הסיפור (Story Mode). כדי לפתוח את השער אל Old Tristram, תצטרכו לצוד קבוצה של חברי-כת, וע"י כך שתהרגו אותם תוכלו לפתוח את השער.

לאחר שתעברו בשער הבין-מימדי (Portal) תחזרו לטריסטראם הישנה, והמשחק ייכנס למצב RetroVision – הגרפיקה תפוקסל שוב, והדמות שלכם תהיה מסוגלת לנוע על 8 צירים בלבד, למרות ועל אף השימוש במנוע של Diablo 3. בנוסף, גם הממשק משתמש ייראה כמו במשחק המקורי. בעיירה תוכלו להיכנס אל תוך הקתדרלה הישנה והכה מוכרת, שתכיל 16 שלבים.

מהם 16 שלבים חדשים ללא Loot חדש? כמובן, שחלק ממהות האירוע היא למצוא שלל רב חדש נוסף וייחודי לאירוע, בדמות חיות מחמד, פורטרטים, הישגים לפתוח, ועוד. אבל – זהירות! מלבד השלל, יחכו לכם במעמקי מאורות הקבורה שני אויבים שחיכו לכם זמן רב – The Butcher, שרק מחכה לנעוץ בכם את להב סכין הקצבים שלו, וכמובן – אדון הטרור והאופל בכבודו ובעצמו – Diablo.

האירוע נפתח באופן מלא ב-3 לינואר, ויסגר ב30 לינואר.