סרטון משחקיות (Gameplay) חדש נחשף עבור המשחק Dishonored: Death of the Outsider.  המשחק יהווה את ההפרק הבא בסדרה, המתרחשת בעולם Cyberpunk למדי, ומתנהל סביב העיירה Dunwall, מפותח אף הוא על ידי  Arkane Studios, ויופץ על ידי Bethesda Softworks. הכותר מפותח על אותו מנוע של Dishonored II, ומהווה Standalone, ולא DLC.

המשחק יטיל עליכם משימה בלתי אפשרית – להרוג אל. משימה בלתי אפשרית? אולי במשחקים אחרים. עד כה בסדרה התמודדנו בעיקר עם אויבים בשר ודם, והאל המדובר הוא לא אחר מאשר ה-Outsider, זה שאחראי למתן הכוחות-על שלכם, פחות או יותר. המשחק, שמתרחש אחרי האירועים של Dishonored 2, נותן לכם את השליטה על דמותה של Meagan Foster הידוע גם כ-Billie Lurk, הקפטן של ה-Dreadful Wale, והעוזרת לשעבר של Daud. לאלו מכם ששיחקו ב-Dishonored 2, בילי אמורה להיות מוכרת.

 

בילי, המצוידת בזרוע ועין פרוסטטיות, לוקחת על עצמה חוזה אחרון – "ההתנקשות האולטימבית", להרוג את ה-Outsider בכבודו ובעצמו. כפי שניתן לראות בסרטון המשחקיות הראשון שנחשף בפננו, לבילי יש גישה לכוחות וכלי נשק חדשים. כמו 2 הכותרים הקודמים בסדרה, השחקן יכול לבחור כיצד לצלוח את שלבי המשחק – כמכונת הרג חסרת רחמים, או כמתנקש המתגנב בין הצללים.

המשחק זוכה לצוות שחקנים מרשים שיגלם את הדמויות: מייקל מדסן כ-Daud, את בילי תגלם Rosario Dawson, ואת ה-Outsider יגלם Robin Lord Taylor.

המשחק צפוי לצאת ב15 לספטמבר, לקונסולות ה-Xbox One וה-PS4, וכמובן ל-PC.