חברת נינטנדו הבהירה שמידע לגבי הקונסולה החדשה, ה-Switch, לא יצא לאור עד ינואר 2017. אולם, זה לא עצר אף אחד מלדווח שמועות ומידע מודלף. חתיכת המידע האחרונה הגיעה מהאתר LetsPlayVideoGames בנוגע למגוון אפשרי של כותרי השקה.

על פי המידע באתר, ישנו משחק מריו חדש בפיתוח, והוא למעשה אותו משחק שנחשף בטריילר ההשקה. המשחק החדש, שכרגע לא נחשף שמו, יהיה משחק תלת מימדי כאשר יש אזור מרכזי שממנו השחקן יכול לעבור לעולמות שונים, בדומה לסופר מריו 64, או סופר מריו גלקסי. לגבי משחקיות, זה לא יהיה משחק בעולם פתוח יחסית כמו במשחקים הקודמים לקונסולות, אלא כל שלב יהיה לינארי כאשר הוא מעוצב להסתיים בנקודה מאוד ברורה. המשחק כנראה יתמוך במצב co-op לשני שחקנים.

ככל הנראה נינטנדו מחכה עם חשיפת המשחק עד אירוע ההשקה בינואר 2017 ואז נוכל לקבל ולדווח יותר מידע עליו.

ישנה גם שמועה לגבי פורט למשחק Skyrim שחברת Bethesda מסרבת לאשר או לדחות. ככל הנראה, מדובר בעוד משחק השקה למערכת, שיהיה דומה לגרסת ה-remastered שיצאה לא מזמן וכנראה עם תמיכה למודים שתתאפשר מאוחר יותר.

עוד חלק של הדיווח מדבר על באנדל יקר יותר של הקונסולה בשם Switch SKU אשר יצא עם גרסא חדשה של המשחק Splatoon שיצא במקור ל-Wii U. הגרסא החדשה תגיע עם מצב משחק חדש של "אחד על אחד".

אם מזכירים Wii U, המידע באתר טוען שיש שמועות שגרסת ה-Wii U של משחק הזלדה החדש, בדומה לשמועה שהמשחק יפספס את מועד ההשקה של ה-Switch, גם היא לא תצא בזמן הקרוב. בעלי ה-Wii U יצטרכו גם הם לחכות ולהתנחם בעובדה שלפחות הם יקבלו עוד משחק אחרון לקונסולה.

בכל מקרה בשביל אישורים נצטרך לחכות עוד קצת. ה-Switch מיועד להשתחרר במרץ 2017, נקווה שלפני זה מסך הערפל קצת יתבהר.