Ubisoft סינגפור, סטודיו שעזר לפתח כמה מהכותרים הגדולים של Ubisoft במהלך השנים האחרונות, עכשיו מובילים פיתוח של כותר AAA לקונסולות ולמחשב האישי.

במהלך פרזנטציה שהייתה בGDC בתחילת החודש, מנכ"ל Ubisoft Singapore, אוליבר דה רוטליאר (Oliver de Rotalier) דיבר על הסטודיו ועל העתיד של Ubisoft באזיור דרום מזרח אסיה. "אנו שמחנו להיות חלק מכותרים רבים", הוא אמר. "התמחינו בשני תחומים: הראשון הוא בכותרי AAA והשני בממשקיות האינטרנט של משחקי מחשב יחד עם Ghost Recon: Phantoms."

"בנינו יותר מ10 כותרי AAA בשבע שנים, וכעת הסטודיו שלנו מוביל את אחד מהפרויקטים הכי גדולים של Ubisoft במחשב האישי ובקונסולות."

אנו עדיין לא יודעים אם הפרויקט הזה הוא תחת כותר ידוע או משהו חדש לגמרי. אנו גם לא באמת בטוחים מה הוא הפרויקט המדובר, מאחר ודה רוטליאר לא סיפק מידע לגביו. אנו רק יודעים שהוא קיים.

Ubisoft סינגפור ידועים בעיקר, כמוזכר לעיל, על פי המשחק Ghost Recon: Phantoms, אך הור גם הסטודיו מאחורי המאפיין הימי בAssassin's Creed 3, מאפיין זה היה אחד מהמאפיינים הגדולים במשחק Assassin's Creed 4: Black Flag וAssassin's Creed Rogue.

הובע דרך Gamespot.