מיקרוסופט מציגה את רשימת המשחקים בחדשה לחודש ינואר לכל אלו שיש להם מנוי של Gold למכשירי הXbox. שחקנים יוכלו להנות מתוכן חדש לתקופת החגים, ותודות לתמיכה לאחור, שחקני הXbox One יוכלו להנות מ4 כותרים.

אקסלוסיבי לקונסולות הדור החדש יוצא החודש שילוב של שני משחקי לחימה Zheros וKiller Instinct: Season 1 – Ultra Edition. משחק האקשן-הרפתקה בסגנון Sidescroller שיוצא החודש, Zheros, הוא משחק אינדי שנותן לשחקנים לבתר ולשסף את דרכם דרך כמויות האויבים האדירות, בכדי ליצור שילובי מכות מרובים יותר וטובים יותר. Killer Instinct לעומת זאת, הוא משחק מכות בסגנון יותר קלאסי בדו מימד. המכילים כמה מהדמויות הכי מאיימות, אכזריות ואפיות, המשחק בנוי לחווית לחימה שכולם יכולים להנות ממנה.January-Games-with-Gold-940x528

המשחק שמגיע לשני הדורות, לXbox One ולXbox 360, הוא משחק המרוצים בשטח האפי Dirt Showdown. תתחרו להרוס כמה שיותר ותאספו מכוניות חדשות ותפתחו אתגרים חדשים.

Deus Ex: Human Revolution, הכותר שבא לפני המשחק המצופה Mankind Divided, יהיה זמין לשתי הקונסולות, ויעקוב אחר אדם ג'נסן, סיבורג עם יכולות על אנושיות בגרסה סייברפאנקית של דיטרויט בעודו מנסה לחשות את המזימה של ארגון טרור.

Killer Instinct יהיה זמין לאורך כל ינואר, בעוד שDirt Showdown יהיה זמין עד ה15 לינואר. Zheros וDeus Ex: Human Revoltution יהיו זמינים לאחר ה16 לינואר, אך Zheros ימשיך להיות זמין עד ה15 לפברואר.

תוכלו לצפות בטריילרים למשחקים של ינואר עם Gold בבלוג הרשמי של מיקרוסופט.