Ubisoft שחררו טריילר חדש לJack the Ripper, הרחבה חדשה לAssassin's Creed Syndicate.

אירועי ההרחבה מתרחשים כ20 שנה אחרי האירועים של Syndicate, שם שחקנים יגלמו את התפקיד של (מן הסתם) גרסה מבוגרת יותר של Evie Frye, בעודה צדה את the Ripper  במטרה לעצור את פשעיו. עצם זה שAssassin's Creed הגיעו ללונדון הויקטוריאנית זה היה רק עניין של זמן לפני שUbisoft הראו לנו את הגרסה שלהם לרוצח המיסטורי. "בסתיו של 1888, חמש נשים נרצחו בצורה מזוויעה באזור הWhitechappel של לונדון,אנגליה," אומר המספר בטריילר החדש להרחבה.

"כמה עוד צריכים למות לפני שנראה את האמת?" ג'ק שואל את איווי ברוגע, אך עם טון ערמומי. הוא לאחר מכן מוסיף: "ברוכה הבאה לאיחוד, גברת פריי." אני מאמין כי המשפט הזה מרמז כי הוא היה דמות אשר הופיע במשחק הראשי. האם ג'ייקוב פריי, האח התאום של איווי והגיבור השני של המשחק המלא, הוא ג'ק המרטש? זה יכול להיות טוויסט מעולה לסיפור, למרות שאני לא חושב שUbisoft יתנו סיבה למניע שלו.

ההרחבה של Assassin's Creed Syndicate Jack the Ripper תהיה זמינה לXbox One ולPlayStation 4 ב15 לדצמבר. גרסה של המחשב האישי תצא ב22 לדצמבר. ההרחבה היא חלק ממנוי העונתי של המשחק, אך אם אין לכם אותו תוכלו לרכוש את ההרחבה ב$15.