המילה "התעמלות" אינה מילה אשר מושכת בעייני רוב האנשים, אפילו פחות כאשר זה בחדר כושר עם אנשים מזיעים בכל עבר שנראים כמו שרירנים מקצועיים. VirZoom, המכשיר הנייח לשימוש במשחקים של אופנועים המיועד לOculus VR, לוקח זווית חדשה לראיון של אימון כושר. באולם התצוגה של VRX 2015, הראו VirZoom שעם שתי פדלים ועולם מדומה, אימון כושר יכול להפוך להיות חלק משגרה של כל גיימר.

שילוב של אופניים נייחות עם משקפת מציאות מדומה יוצר אשליה שעולם וירטואלי עוד לא הצליח להשיג. הכבלים מחוברים למשקפת והם מגבילים את השליטה שיש בניווט הסביבה, ולרוב שובר את הקיר הרביעי כאשר אחד מהכבלים ניתק ומחזיר אותך למציאות.

Solo

לעומת זאת, ברכב נייח השחקנים יוכלו לנהוג כמה רחוק שהם רוצים כל עוד הם ימשיכו לפדל. בדמו שהוצג בVRX, שחקנים יכלו להוריד רוכבי סוסים מסוסיהם בעזרת לסו בעודם רוכבים במערב הפרוע, או לפדל מהר ככל שהם יכולים במכונית מרוץ פורמולה 1 ולבסוף, סימולטור רכיבה על פגסוס.

אחד מהבעיות הגדולות עם מציאות מדומה זה להחליט על איך השחקנים יצרו קשר עם הסביבה בעולם המדומה. חלק מהמפתחים החליטו להשתמש בדרך הרגילה של שימוש בשלטים, בעוד אחרים כגון סוני וValv, הלכו לכיוון שלטי תנועה. הרעיון המהפכני של Virzoom  הוא פשוט למדיי. לשחקנים יש שני פדלים, כפתור אחד על כל ידית אחיזה והאפשרות להישען.

על מסלול המרוצים שחקנים עלולים לצאת מהמסלול בעודם מנסים לקחת סיבוב חזק מידי ולהסתובב חזרה בכדי לחזור למסלול. ברכיבה על סוס או על גבי פגסוס מעופף, אתם פועלים יחד עם שותפכם לרכיבה/התעופה בכדי לפנות.

mydawg

במקרה, בעוד הצוות של GamersPack היו בIndicade 2015 והם ניסו את הטכנולוגיה הזו בפעם הראשונה, היה ממוקם בחדר מאוורר גדול לפני השחקן. זה היה די מבורך בחום ההוא של קליפורניה, אך האפקט של המאוורר במשחק הייתה שבעוד שרכבתם או עפתם הרוח הכתה בכם בזמן שנסיעה.

נכון לעכשיו, המציאות המדומה יכולה רק ליצור תחושה של מספר חושים שלנו, המשיכה לעולם קוראת רק לאחר שהמוח מתרגל לסביבתו החדשה ומתחיל לרמות את החושים האחרים. קונספט הנאמנות למקור עוזרת לעולם הווירטואלי להישאר ולהיראות אמתי ובכך להעצים את החוויה של העולם הווירטואלי.

אם הרעיון של רכיבה על גבי סוס בסביבה של Elder Scrolls לצליליי הטבע בכדי להתחיל את יומכם נשמע טוב, דעו כי חידושים של Virzoom יוכלו להפוך את זה למציאות. בכדי למצוא עוד על Virzoom, כנסו לאתר הרשמי Virzoom.com.