EA Sports הכריזו; אלכס מורגן החלוצה בקבוצת הכדורגל-נשים הלאומית של ארה"ב וכריסטין סינקלייר הקפטנית של הקבוצה הלאומית הקנדית, הולכות להיות הנשים הראשונות אי פעם לעטר את העטיפה של משחק FIFA.

הגרסה האמריקאית של המשחק תציג את אלכס מורגן לצד התופעה הבינלאומית ליונל מסי, ובגרסה הקנדית לצד מסי תעמוד כריסטין סינקלייר. וזה לא עוצר שם, ב-FIFA 16 תוכלו לשחק במבחר של 12 קבוצות נשים לאומיות, גם זה לראשונה בתולדות הפרנצ'ייז.

"גביע העולם של השנה הראה לנו את הכשרון הבלתי ייאמן והיכולת בכדורגל נשים," אומרת סינקלייר, "אני נרגשת מכך ש-EA Sports מביאים נשים ספורטאיות ל-FIFA 16. להיות במשחק ולקדם כדורגל נשים עם אלכס זה דבר מיוחד מאד ועוד צעד מרגש בספורט נשים."

FIFA 16 מתוכנן להביא חידוש בכל תחומי ההגשה, ולהביא לנו לא רק משחקיות מאוזנת, אלא גם אותנטיות וריגוש עם כל החוויה. אנו מצפים לראות תכונות חדשות במשחקיות הכוללות מגננה, שליטה באמצע המגרש ומאמן FIFA. כל אלה אמורים לעזור לשחקן להביא את המשחק שלו לשלב הבא, ובתוספת הנשים שלוקחות חלק, תמצאו דרכים חדשות לגמרי לשלוט במגרש.

המשחק החדש בסדרת FIFA יגיע אלינו ב-22 בספטמבר למחשב האישי, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 4 ו- PlayStation 3. עד אז, הנה הצצה קטנה לעטיפות המשחק!