ה-H Wireless הוא סט אוזניות אלחוטי חדש של ענקית האביזרים והציוד ההיקפי SteelSeries.

הסט החדש מציע 7.1 סראונד סאונד ללא שום השהייה בין המכשיר לאוזניות, והוא עובד יחד עם הקנוסולות של הדור הנוכחי והדור הבא, מחשבים אישיים ומקניטוש. ניתן גם להשתמש בו יחד עם מכשיר הטלוויזיה וסרטים דרך שירותים כמו Apple TV, Roku או עם מכשירים ניידים.

יש אפשרות אפילו לחבר עוד זוג אוזניות ל-H Wireless בעזרת חיבור ה-Sound Share ולעשות בדיוק את זה – לחלוק את הסאונד שמגיע לאוזניות האלחוטיות עם חבר.

"האוזניות של SteelSeries מספקות שלושה דברים חשובים לגיימרים: סאונד מוצלח, נוחות מדהימה וטכנולוגיה הנוחה לשימוש," אמרה ברוס האובר (Bruce Hawver), מנכ"ל SteelSeries.

תמיד התגאנו היכולת לשנו לספק סאונד יוצא מן הכלל עבור משחקים. סט האוזניות H Wireless עושה זאת ולוקח את זה לרמה הבאה, מביא חווית סאונד איכותית לכל אספקט בחיי המשחקים והבידור של המשתמש."

עדיין יש יותר מידי אופציות ומאפיינים לסט החדש מכדי שאוכל למנות את כולם כאן. אם אתם רוצים לדעת יותר, אתם מוזמנים לנבור קצת בדף המוצר באתר של SteelSeries.

אני כן יכול לספר לכם שהסט מגיע בשחור (שילוב של שחור נוצץ עם גימורים של שחור מט) ויעלה לכם 299.99 דולר. הנה כמה תמונות של H Wireless כדי שתוכלו להזיל עליהן קצת ריר.