Bethesda השיקו את חבילת הDLC השני לDishonored, בשם The Knife of Dunwall.

בתוספת החדשה לסיפור, השחקנים משחקים את Daud, ראש המתנקשים אשר הרג את הקיסרית בתחילת המשחק המקורי. יהיה להם גישה לנשקים שלו, לחפצים שלו, לבני בריתו וליכולתיו העל-טבעיות בעודם יוצאים למסע בעיקבות חיפוש אחר גאולה ואחר מישהו (או משהו) בשם Deliah.

בעיקבות חבילת הDLC הזאת תבוא אחת נוספת בשם The Brigmore Witches. כל מה שידוע לנו כרגע זה שתוספת זו תסיים את סיפורו של Daud ובכך גם את התוספות של Dishonored.

The Knife of Dunwall תהיה זמינה לXbox 360 ולמחשב האישי ב16 לאפריל ולPS3 ב17 לאפריל. למטה רשימה קצרה אשר מתארת את הדברים החדשים והתוכן במשחק, ובנוסף מספר תמונות מהמשחק.

יכולות חדשות, נשקים חדשים וגאג'טים

  • הסימן של הזר מעצים אתכם עם יכולות על-טבעיות מיוחדות. הקוראים לציידי הליוויתנים לעזור לו בקרב עם "זימון מתנקש", לאתר רונות נסתרות וקמאות עצמות עם "מבט ריק" ולמד להשתמש במספר כוחות, הכוללים "מצמוץ". בכדי לעזור לכם במשחק בין הנשקים שלו והגאג'טים שלו הכוללים אבק-חונק בכדי להלום את אויביו, מוקשי הלם אבקת שמן לוויתנים אשר מהממים את המטרות שלו, ורובה קשת המוכבה בזרוע שלו הדרוך בחצי שינה וחיצים מתפוצצים.

חקור עוד מ-Dunwell

  • עשה את דרכך ברחובות רובע החוק ותתגנב לבית המטבחיים של רות'ויילד, מפעל ענק מלא בגופות לוויתנים וקצביהם. בקרו מחדש ברובע המוצף, מיקומו של הבסיס הסודי של Daud, שנראה לראשונה במשחק המקורי. חיזרו לאירועי מפתח מהמשחק עם פרספקטיבה חדשה, שכוללת את הרגע הגורלי שמוציא את קורבו למסעו.

בחר את דרכך

  • במהלך מסעך אחרי התשובות, גש לכל משימה בסטייל האישי שלך. הגאולה שלך או התפנית שלך לכיוון האפלה, תלויה בכישוריך ובהחלטות שתעשה. גלה את המיסתורין מאחורי דליילה בפרק נפרד מהעלילה, ותאלצו לחכות להמשך האחרון, בשם The Brigmore Witches, שמסיים את סיפורו של Daud.