התרגלנו כבר להלך החשיבה המתקדם של המפתח המבטיח. ומבטיח ומבטיח ומבטיח… הפעם פיטר מוליניו (זו X שקטה) מבהיר לנו למה במשחק הקינקט של Fable, נשחק בתור קוסמים. לפי מוליניו, כאשר השחקן מניף חרב או יורה באקדח, האפקט הוויזואלי לא מספיק. המוח האנושי התרגל לצפות לרתע. היתה אפשרות לעשות את זה כמו ב-Zelda Twilight Princess (דבר שלא נשמעו עליו תלונות, מפתח יקר), אבל מוליניו רצה ששחקנים ירגישו עוצמה מהי – וכידוע, קסמים הם משהו לא קיים, ולכן פיטר מוליניו יכול לגרום לנו לחשוב שיריה של כדור פלזמה קסום מקצות האצבעות לא תגרום לרתע.

כן, אפשר להודות, האיש יודע מה הוא אומר. אבל כמו במקרה הנ"ל, זה רק לעיתים רחוקות. למרות העקיצות, אפשר להודות גם שלפיטר מוליניו יש בהחלט חזון יחודי בעולם גיימינג עם כותרים חופפים ודומים, ואפשר לצפות שגם Fable: The  Journey יהיה חוויה מעניינת.