העדכון האחרון של Team Fortress 2 היה ככל הנראה אחד הגדולים והפופולריים בהיסטוריה של המשחק. העדכון, שנקרא הUber Update, נראה בהתחלה כעדכון חפצים מסיבי לקראת השחרור של הסרטון הבא בסדרת Meet the Team הפופולרית, והפך בטוויסט של הרגע האחרון לעדכון גרנדיוזי: המשחק הצטרף למועדון הגדל והולך של משחקי free to play. מעתה והלאה, כל אדם שמעוניין לשחק במשחק מוזמן להתקין את פלטפורמת Steam על המחשב שלו, ולשחק בTeam Fortress 2 בחינם. שחקנים לא משלמים אמנם יהיו מוגבלים מעט באפשרויות שתהיינה זמינות להם (פרטים ניתן לראות כאן, אבל לא מדובר במשהו חמור במיוחד), אך כל אחד מהם יוכל לשדרג את החשבון שלו לחשבון פרימיום ע"י רכישת חפץ מהחנות. שחקנים שכבר שילמו על המשחק, אגב, שודרגו אוטומטית לחשבון פרימיום, וקיבלו במתנה כובע שכל הקלאסים יכולים לחבוש.

בעינינו, בתור מעריצים ותיקים של המשחק, כל הנ"ל מתגמד בהשוואה לסרטון ההיכרות עם הMedic, ששוחרר שנתיים אחרי הסרטון הקודם בסדרה (Meet the Spy) וזכה למיליוני צפיות תוך ימים ספורים. נותר לנו כעת לחכות רק לסרטון אחד נוסף, בו נגלה סוף סוף מי חובש את המסיכה המיסתורית של הPyro.

Team Fortress 2 יצא בסוף 2007, והוא עדיין אחד ממשחקי הפעולה מרובי המשתתפים הפופולריים ביותר מאז. הוא מתגאה בציון Metascore של 92, וברצף בלתי פוסק של עדכונים.

למטה: סרטון Meet the Medic, וההכרזה על החינמיות של המשחק.