בראיון ל-Gameinformer, מייסדי Bioware מדברים על Mass Effect 3 וStar Wars (בין דברים אחרים), מהמשחקים הכי מצופים שלהם (ושלנו), ועל הבחירות שלהם בנוגע לתהליכי הפיתוח והשיווק של משחקי הדגל שלהם.

"כשאנחנו משחררים משחק חדש, המוני מעריצים חדשים מצטרפים, ולכן אנחנו רוצים לעשות את ME3 בצורה כזו שתתאים ללקוחות חדשים, אבל אנחנו רוצים גם שבמקרה ושיחקתם במשחק הראשון והשני, שהבחירות שלכם יהיו בעלות משקל". כזכור, גרסת הPS3 של ME2 כללה גם קומיקס אינטראקטיבי שנתן לכל מי שלא שיחק ME (כי הוא לא פותח מעולם לPS3) לעשות את הבחירות החשובות ביותר משם, ולשלב אותן בME2. רמת היעילות שלו פתוחה לדיון, אבל היות שגם ME3 יכיל קומיקס שכזה, סביר להניח ש-Bioware שמה לב למעריצים החדשים שלה. באותו הקו, נראה שהם מרוצים מהתגובות החיוביות שקיבל משחק המשך נוסף שלהם, Dragon Age 2, בכל הנוגע לשילוב פיצ'רים מ-ME לתוכו, אך בו בזמן מבטיחים שהם לוקחים את כל התגובות השליליות בכובד ראש; "אנחנו לוקחים את הפידבק ללב, ומנסים לראות מה אפשר לעשות כדי לשפר את החוויה לכל מעריצינו". נסיון עבר גורם לנו להאמין להם.

Bioware היא גם חברה שידועה במשחקים רחבי היקף, אך לדבריהם, פיתוח משחק תפקידים המוני באמת מלמד אותם דבר או שניים על היקף. "ישנם משחקים מצליחים מאוד בז'אנר הזה, ואנחנו צריכים לפחות להתאים את עצמינו אליהם מבחינת איכות." בינתיים הם עובדים על The Old Republic במרץ, והמידע ששוחרר עד כה בהחלט מצביע על איכות. ומה בנוגע לבטא חלקכם שואלים? ובכן, תגובתם הרשמית היא "אולי כן ואולי לא. תמתינו, ותבדקו את אתר הבית מפעם לפעם".

מה עם משחקים חדשים? "יש לנו כמה משחקים שלא הוכרזו, פלטפורמות וז'אנרים שאנחנו רוצים לשחרר, וזה מאוד מרגש". גם אותנו Bioware, גם אותנו.

הראיון המלא עם Gameinformer כאן.