פעם הצלחתם להשיג את מיו? או סלבי? או את ג'יראצ'י? לאורך הדורות הבלתי נגמרים של משחקי פוקימון, תמיד היו את הפוקימונים שאפשר היה להשיג רק מהשתתפות באירועים בחנויות (או צ'יטים). ומאחר ובארץ לא היתה נציגות עד לא מזמן, כל האירועים הללו פסחו על ישראל.

אבל היום זה השתנה, באירוע פוקימון בחנות נינטנדו בדיזינגוף סנטר. לצד תחרויות קלפים של פוקימון ועמדת התנסות ב-Pokken Tournament, לראשונה בארץ חולקו קודים למשחקי פוקימון.

במסיבת פוקימון שנערכה היום בחנות של נינטנדו בדיזינגוף סנטר היו מגוון של פעילויות, כמו מתחם משחקי קלפים של פוקימון, עמדות התנסות של המשחק Pokken Tournament, ואולי הכי מעניין, חלוקה של קודים למשחקים Pokemon Sun, Moon, Ultra Sun ו-Ultra Moon.

בעלי קונסולה אירופאית והמשחקים הללו, זכו לקוד אשר מעניק להם גרסת שייני (בעלת צבעים אלטרנטיביים) של אחד מהאגדיים המככבים במשחק. גרסה זו לא זמינה לתפיסה במשחק באופן רגיל, והיא אקסקלוסיבית לאירוע זה, לפחות עד שהמשחקים הבאים שבהם נוכל לתפוס את האגדיים הללו יצאו.

את הקודים למשחקים Pokemon Sword and Shield כנראה שהולך להיות עוד יותר פשוט לקבל, וזאת משום שבניגוד למשחקים הקודמים, הקודים לא צפויים להיות נעולים איזורית, ויתאימו לכל המשחקים, בדומה לאיך שקודים עובדים במשחקים Pokemon Let's Go Pikachu and Eevee. עוד לא ברור אילו אירועים וקודים כאלה יהיו, אבל נינטנדו ישראל ותור גיימינג הבטיחו שהם יעבדו כדי להביא לנו גם אותם, כחלק מפעילויות מיוחדות בחנות.

הכיף לא נגמר כאן, בהכרזה חגיגית, תור גיימינג הודיעה ש-Pokemon Sword and Shield יקבלו מסיבת השקה מיוחדת בחנות, אשר תערך יום לפני יציאת המשחקים, ב-14 לנובמבר, מהשעה 17:00 עד חצות בלילה. בחצות, כאשר תאריך השקת המשחק למעשה יגיע, כל המעריצים אשר הזמינו את המשחק מראש בחנות יוכלו לאסוף את העותקים שלהם במקום, ולהתחיל לשחק.

נשמע מרגש? לא נשאר עוד הרבה זמן לחכות, כי Pokemon Sword and Shield צפויים לצאת עוד קצת יותר מחודש, ב-15 לנובמבר, ל-Switch.