ה-JBuds Lux ANC הן אוזניות אלחוטיות קומפקטיות ונוחות עם איכות צליל מרשימה וקלות תפעול ראויה לציון. בקטגוריית המחירים שלהן, הן מעל ומעבר למצופה.


אחד הדברים שיותר חשובים לנו בחיים זה סאונד איכותי, אם זה בשיחות טלפון, האזנה למוסיקה או לפודקאסטים, סרטים וכמובן גיימינג. אנחנו מחפשים חווית האזנה פשוטה, נוחה, והכי חשוב, לא יקרה מדי, וה-JBuds Lux ANC מציעות בדיוק את זה.

מבנה ארגונומי וקומפקטי

הדבר הראשון שניתן לשים לב אליו ב-JBuds Lux ANC הוא שהן מאוד קלות, ומגיעות במשקל של כ-235 גרם בלבד. הקשת עשויה ממתכת גמישה שמחופה בצדדים בחיפוי פלסטיק ואילו למעלה, באזור המגע עם הראש, יש כרית ספוגית בחיפוי בד מאוורר ונושם. הכריות של האוזניות עשויות מספוג רך וארגונומי (cloud foam) בחיפוי דמוי עור, ונעים למגע עם האוזניים.

כל הכפתורים מרוכזים על האוזניה הימנית בלבד, כמו גם נורית החיווי. הכפתורים כוללים לחצן הפעלה/כיבוי, לחצן לביטול רעשים ולחצן מוארך להגברה והנמכה של עוצמת השמע. כמו כן, ממוקמת שם יציאת USB-C לטעינה של האוזניות וכמובן, שמגיע גם כבל טעינה בחיפוי ארוג באורך של מטר וחצי.

הכריות יכולות לנוע על שלושה צירים, מה שהופך אותן למאוד קומפקטיות והן יכולות להתאים כמעט לכל נרתיק נשיאה של אוזניות שכבר יש לכם. האמת שלאור הקומפקטיות הזו קצת חבל שהן לא מגיעות עם איזה תיק נשיאה כלשהו, אפילו שקית בד נחמדה. אולם, זה ממש לא גורע מנוחות הנשיאה שלהן, והן הרבה יותר קומפקטיות מכל האוזניות (בסגנון over-ear, כמובן) שיצא לי לנסות.

ה-JBuds Lux ANC מרגישות טוב על הראש, יושבות היטב ולא מאיימות ליפול. אחרי זמן מה התחלתי להרגיש שהן מעט לוחצות לי, אבל בשונה מאוזניות אחרות אחרות בהן הלחץ גרם לכאבים של ממש על האוזניים, כאן לא הגעתי כלל לרמות של כאב, ואפילו כאב קל. ככל שהשתמשתי בהן יותר הן מעט קיבלו את הצורה של הראש שלי (שהוא די גדול) וגם הלחץ הזה הפך לכמעט בלתי מורגש.

סאונד צלול כמו הים

האוזניות יכולות להתחבר לעד שני מכשירים במקביל. ישר כשחיברתי את האוזניות למחשב (מאוד פשוט וקל, אגב) קיבלתי צליל נקי ובאיכות מעולה, בלי להתעסק בשום אקולייזר או תצורות שמע שונות. זה בהחלט הספיק לי לכל צורות השימוש שלי, אבל אם אתם אנשים שאוהבים גווני צליל מאוד ספציפיים ודאי תשמחו לדעת שיש 3 תצורות שמע מובנות ועוד אחת שתוכלו להתאים בעצמכם.

על התצורות הללו תוכלו לשלוט באמצעות האפליקציה של JLab דרך הסמארטפון. גם כאן החיבור היה פשוט וכן המעבר משני התקני השמע אליהם התחברתי במקביל. האפליקציה מציעה גם אפשרויות שליטה בביטול הרעשים ואף השמעה של רעשים לבנים מגוונים כגון מאוורר, גלים, חלל ועוד. בנוסף, יש באפליקציה אפשרות "צריבה" של האוזניות, תהליך בו מושמעים תדרים שונים באוזניות (כאשר הן לא על הראש) על מנת שכל הרכיבים יגיעו לתצורה האופטימלית שלהם. זה לא תהליך חובה בכלל, כמובן, וזה נתון לשיקולכם אם להשקיע על זה זמן או לא.

כששיחקתי במשחקי מחשב עם האוזניות הרגשתי סאונד מאוד אימרסיבי שממש הכניס אותי לעולם המשחק, וכאמור, בלי לשחק עם שום פריסט בכלל. גם האזנה למוסיקה בייתה חוויה טובה, ואפילו בפודקאסטים הרגשתי כאילו אני איתם בחדר. יש לציין שגם המיקרופון המובנה של האוזניות משביע רצון. עשיתי שיחות טלפון דרכן ותמיד בעלי שיחי שמעו אותי מצויין כפי ששמעתי אותם.

לכל זה מצטרפות אפשרויות ביטול הרעשים של האוזניות. כאשר לוחצים על לחצן ביטול הרעשים, יש שלושה מצבים מביניהם נוכל לבחור. הראשון, כמובן, הוא ביטול רעשים אקטיבי (ANC), שבאמת ממקד אתכם במה שאתם שומעים ומנחית את הרעשים מסביב בדרמטיות. המצב השני הוא ללא ביטול רעשים כלל, ומה שמבדיל ביניכם לבין העולם החיצוני הוא האוזניות בלבד. במצב זה תוכלו לשמוע הרבה יותר רעשי רקע.

המצב השלישי של האוזניות הוא מצב עירנות (או -be aware), ובו אתם ממש תשמעו מה שקורה מסביבכם, יחד עם מה שאתם מאזינים לו. זה מעולה אם אתם הולכים בדרך וצריכים לשים לב לסביבה, או אם אתם משחקים ויש ילד ישן שעשוי להתעורר ולדרוש את תשומת לבכם. המצבים הללו מאוד משדרגים את חווית השימוש ואת הורסטיליות שלהן.

סוללה חזקה

לאוזניות צפי חיי סוללה של עד 70 שעות ללא ביטול רעשים ועד 40 שעות עם ביטול רעשים. מחווית השימוש שלי, השתמשתי איתן שעות רבות ועדיין על פי האפליקציה אני נמצא באחוז סוללה גבוה. זה בהחלט נוח ומקל על השימוש היום-יומי איתן. אני אפילו לא צריך לדאוג לגבי הסטטוס של הסוללה בתחילת שימוש שכן בעת ההדלקה הן מדווחות על מצב הסוללה.

כמו כן, תמיד תוכלו לבדוק את אחוז הסוללה דרך האפליקציה, אם הן מחוברות לכם לטלפון. כיוון שהן מסוגלות להתחבר לעד שני מכשירים במקביל, זו לא אמורה להיות בעיה.

ה-JBuds Lux ANC מעניקות חווית סאונד מצויינת ואימרסיבית שמתאימה לכל שימוש. הן מעוצבות בצורה קומפקטית ונוחה ועונות על כל מה שצריכים מאוזניות. תשמחו גם לשמוע שהן אוזניות במחיר נוח לכל כיס של כ-345 ש"ח. אני חייב לציין שבקטגוריית מחיר הזאת – בהחלט הופתעתי לטובה מהן.

אוזניות ה-JBuds Lux ANC סופקו לביקורת על ידי ביקונקט.