והיום בפינתנו "מה הרגע ראיתי?" עלה לרשת כוכב חדש מבית ה-Switch, חברת Nintendo שחררה סרטון למוצר חדש שנראה כמו חישוק. הסרטון לא חושף פרטים על החוויה החדשה למעט מעין גלגל או חישוק, לצד רצועה לירך, וכמובן הרבה אנשים מכל העולם שעושים שטויות בסלון מול הטלוויזיה והחברים. בסוף הסרטון Nintendo מציינים שהמוצר ייחשף ב-12 לספטמבר, כשישה ימים מהיום שהסרטון יצא.

אז אם גם אתם הרגע מצמצתם עיניים בניסיון להבין מה ראיתם הרגע, הסירו דאגה מליבכם. אנחנו פה בשביל לנתח לפרטי פרטים את הסרטון הזה ולנסות לנחש למה בכל העולם מתלהבים מגלגל ורצועה לירך.

תחנה ראשונה, פריז. עלמה חיננית מתעמלת מעל שטיח, אוחזת בידה את הגלגל ורצועה לירך ובשניהם הבקרים של ה-Switch.

תחנה שניה, מדריד. החברים נפגשים ומרימים משהו עם הגלגל, אולי אימוני איזון? אולי התנגדות של הגלגל כדי לדמות משקל? בהחלט נראה כמו מכשיר כושר.

תחנה שלישית, רומא. כל המשפחה בסלון. האם הוא אוחז בהגה? אולי יש לנו בקר חדש למריו קארט? לא הייתי בונה על זה, אבל מותר לפנטז. והאבא הרקדן? מזכיר לי קצת את משחקי הריקוד רק עם הרבה יותר פדיחות.

nintendo switch hoop

תחנה רביעית, סן פרנסיסקו. הם שוב מתעמלים, החברים עושים קצת תרגילים סטטיים ובעיקר פירגון אחד לשני.

תחנה חמישית, קיוטו. הנה כולם בסלון מתרגלים…. יוגה? טאי צ'י? תרגילי גמישות? בהחלט נראה כמו סוג של אימון.

תחנה שישית, דאלאס. שוב חוזרים ללחיצה על הגלגל וריקודים על הרצפה. אם יש משהו שמחבר בין כל הגברים בעולם זה שאבות תמיד מביכים כשהם מנסים לרקוד או לעשות אקרובטיקה על השטיח. וזה אולי הלקח החשוב ביותר מהסרטון הזה.

ובנימה מעט רצינית יותר, תנו לי לקחת אתכם ל-2013 ולתוכנית ה-Wii Fit U. למי שלא זוכר, ב-2007 Nintendo השיקה את תוכנית ה-Wii Fit שזכתה לריענון ב-2009 עם תוכנית ה Wii Fit Plus  וב-2013 לתוכנית ה Wii Fit U. התוכנית הייתה מקבץ של משחקי ספורט שמטרתם הייתה לעשות את הבלתי אפשרי, להקים את הגיימרים מהספה ולגרום להם להתחיל לזוז. באופן דיי מפתיע, זה הצליח.

ה-Wii Fit U כלל משטח פעילות ובקר שהיה מנטר את המתאמן ומספק לו שליטה על המשחק. כמו כן, השירות הגיע עם סדרת משחקים שמאמצים את הגוף ושורפים קלוריות. שחקני Switch התאחדו וקומו מהספה!

הניחוש שלי לגבי החוויה החדשה שראינו – תוכנית האימונים Wii Fit חוזרת ל-Switch ובענק.

nintendo switch hoop

בכל מקרה אין לנו הרבה זמן לחכות לתשובה הרשמית של נינטנדו. המוצר ייחשף ב-12 לספטמבר, ונוכל לגלות מה הם רוצים, והאם אנחנו צריכים לקום מהספה. עד אז נמתין בסבלנות ונפציר בכם לא לנסות את זה בבית. בטח אם יש לכם ילדים שמובכים בקלות.