סוף סוף החגים כאן, ואיתם ימי החופש המיוחלים בהם כל מה שאנו רוצים זה לשבת, להתרווח בכורסא או בכיסא, ולהנות משעות על גבי שעות של משחק בפלטפורמה האהובה עלינו. אז כדי שלא תתקעו בלי אף משחק, בדגש על משחקי מרובי משתתפים (Multi-Player), שתי ענקיות המשחק Blizzard ו-Electronic Arts דאגו כל אחת לפנק אתכם בדרכה שלה.


Overwatch

במהלך הסופ"ש הקרוב, החל מה-22/9 ועד ה25/9, המשחק יהיה זמין בחינם על גבי ה-Xbox, ה-Playstation 4 וה-PC. במהלך הסופ"ש כלל 25 הגיבורים השונים יהיו זמינים למשחק וכן כל 16 המפות. אמנם לא כל מצבי המשחק (בדגש על תחרותי – Ranked) יהיו זמינים לכם, אבל תוכלו להתנסות ולקבל טעימה מאחד המשחקים המוצלחים של התקופה האחרונה.

למי שלא מכיר, נספר כי Overwatch הוא משחק יריות ממבט ראשון (First Person Shooter), השם דגש על משחק קבוצתי ושיתוף פעולה על מנת לנצח בקרבות. כל קבוצה מורכבת מ-6 שחקנים הבוחרים מתוך 25 גיבורים שונים, בעלי יכולות מוגדרות מראש, המכניסות טוויסט למשחק, ומבדילות אותו ממשחקים אחרים בז'אנר.


Battlefield 1

כחלק מאירועי ה-Battlefest: Revolution, המשחק יהיה זמין בחינם בין ה-22/09 ועד ה-24/09 על גבי קונסולת ה-Xbox בלבד דרך שירות ה-Live. שימו לב שרק לשחקנים עם מנויי Gold המשחק יהיה פתוח בחינם. בנוסף, במידה ותחליטו לרכוש את המשחק, כל ההתקדמות שצברתם במהלך הסופ"ש תיזקף לזכותכם. מעבר לכך, בין ה-19 ועד ה-25 לחודש תוכלו לרכוש את גרסת ה-Revolution של המשחק בהנחה של 40 אחוז. גרסא זו כוללת בתוכה את ה-Premium Pass, משמע אתם תקבלו גישה לכל התוכן הנוסף שיצא עד כה, ולכל תוכן עתידי שיצא בהמשך ובנוסף בונוסים שונים.

אירועי ה-Battlefest יתרחשו בין ה-19 לספטמבר ועד ה-30 לספטמבר, יאפשרו לכל מי שכבר רכש את המשחק גישה חופשית לשתי חבילות ההרחבה: They Shall Not Pass ו-In the Name of the Tsar, המציגות כל אחת את סיפורי הקרבות של החזית הצרפתית והרוסית, בהתאמה. בנוסף, יהיו בונוסים ומשימות שונות להשלים ולהרוויח במהלך אירועים אלו.