חברת MMD, המפיצה הרשמית של מסכי פיליפס, השיקה בארץ את מסך המחשב חדש בגודל 27 אינצ'ים, שהינו הראשון המשלב את טכנולוגיית Quantum Dot Color – טכנולוגיית הצבע המתקדמת ביותר בשוק. הטכנולוגיה מאפשרת צבעים מציאותיים יותר מכל מה שנראה על מסכי מחשב בעבר.

Quantum Dot Color היא טכנולוגיה חדשנית של nanomaterial המייצרת צבעים רוויים, חדים וברורים יותר, גם מגוון גוונים הרחב בכ-30% בהשוואה למסכי ה-LED שקיימים היום בשוק. בנוסף, עלות המסך זולה יחסית לטכנולוגיות צבע אחרות, וצריכת החשמל שלו פחותה ב -25%, כך שהוא גם מוזיל את חשבון החשמל שלכם.

ארטם קוהמנקו, מנהל מוצר מסכי פיליפס אירופה ב-MMD, הסביר מה גורם לטכנולוגיה הזאת להיות כ"כ שונה. "עם צג ה-LCD הטיפוסי, קיימת חפיפה בין ערוצי ה-RGB המאפשרים לצג לכסות באופן מושלם את קשת הצבעים כולה. צג ה-LCD החדש עם טכנולוגיית ה-Quantum Dot Color, משיגה (טעות במקור) טוב יותר ערוץ חד ומובחן, מעבר עקבי, עם צבעים תוססים לכל רוחב הקשת".

בכדי למנף את איכות הצבע המצוינת, קיימים סדרה של מאפיינים של ה-E-Line ששולבו בטכנולוגיית IPS-ADS להשלמת בהירות התמונה: רזולוציית FULL HD ברמת אבחנה של 1080X1920 פיקסלים והרחבת זוויות הצפייה עד ל-178 מעלות. כמו כן שולבו מספר טכנולוגיות של פיליפס לשיפור נוסף של איכויות הצבע: טכנולוגיית SmartImage Lite שמנתחת את התוכן המוצג במסך ומסוגלת להתאים באופן דינמי את רמת הניגודיות, הריווי והחדות בזמן אמת; טכנולוגיית SmartColor Lite שמאפשרת כיול קל ומהיר של כל הפרמטרים של התצוגה; וטכנולוגיית SmartContrast שעוקבת אף היא אחר התוכן המוצג ושולטת על עוצמת האור האחורי. לצורך ביצועים גבוהים יותר שולבה טכנולוגיית 5ms SmartRespons, המציעה זמן תגובה מהיר ברמה של משחקי מחשב.

תכונה נוספת מוערכת למשתמשים ביתיים היא קישוריות (MHL (Mobile High Definition Link: משתמשים יכולים באופן פשוט לחבר בין המכשיר הנייד לכבל MHL של הצג, וליהנות מהתוכן הנמצא בנייד שלהם אשר מוצג על מסך גדול עם רזולוציית Full HD, סאונד מצויין המאפשר למספר דוברים לדבר יחד, וכמובן צבעים נאמנים למקור של טכנולוגיית Quantum Dot Colour.

דגם 276E6ADSS Philips זמין כבר עכשיו בישראל במחיר של כ-2,300 ₪ (כולל מע"מ).