סוני הכריזו כי משקפת הPlayStation VR תצא באוקטובר במחיר של $399.

המשקפת תצא בשתי גרסאות, גיימרים יכולים לרכוש את הגרסה הבסיסית בשביל $399, או את חבילת ההשקה בגרסה מוגבלת במחיר של $499. הגרסה המוגבלת מכילה את המשקפת ואת כל הכבלים, אוזניות סטראו, עותק דמו של PlayStation VR Worlds, מצלמה של PlayStation 4 ושני שלטי PlayStation Move.

החבילה הבסיסית תכיל את המשקפת, הכבלים ודיסק הדמו. אך תצטרכו לקנות מצלמה לPlayStation (כ300 שח)  בכדי להשתמש במשקפת הVR. חבילת הבסיס הזו של הPSVR לא תכיל את שלטי הPlayStation Move, אך כן יש תמיכה לשלטי הDualShock 4 בכותרי הVR.

הכרזה חשובה נוספת הייתה כי סוני מצפה למעל 50 משחקים אשר יצאו למשקפת הVR בין תאריך ההשקה של המשפקפת באוטובר ועד לסוף 2016. אחד מהכותרים המובטחים שהוזכרו לPlayStation VR הוא Star Wars: Battlefront. המשחקים שהובטחו להשקה כוללים את: Mechanized Combat League, Tumble VR, Until Dawn: Rush of Blood, PlayStation VR Worlds וPlayRoom VR.

בנוסף לתוכן הVR, המשקפת של סוני תתמוך גם במשחקים הרגילים של הPS4, ועוד סוגים של מדיה במיוחד מצב סינמטי, אשר מאפשר לשחקנים לצפות בתוכן בשלוש אופציות שונות של זום. עוד לא הוכרז באופן רשמי האם המשקפת תתמוך בסרטים תלת מימדיים במצב הסינמטי, אך לא קשה להאמין לכך.

עם יותר מ50 כותרים בשנה הקרובה, הרשימה רק גדלה עם יותר ויותר סיבות לכך שכדאי לגיימרים להאמין בעתיד של הPlayStation VR. המשקפת של סוני תהייה זמינה בגרסה הבסיסית שלה ובגרסה ההשקה שלה באוקטובר, עם הזמנות מוקדמות שיתחילו ב22 למרץ. בנתיים תוכלו לאתר הרשמי בשביל פירוט תכני מלא של המשקפת.