Valve משפרת את הSteam Controller בדצמבר, עם תוספות חדשות מעולות, אנו הולכים לראות מספר מאפיינים חדשים עמו Gyro חדש שייתן לשלט תמיכה בתזוזה שלו, מה שיקנה לתחושת התנועה להרגיש הרבה יותר נכונה, במיוחד עם אתם משתמשים במציאות מדומה. בכדי לעזור להגדרות של השלט הם הוסיפו Controller HUD אשר יכול להראות את הגדרות המקשים שלכם על UI מגניב.

ישנו גם עדכון על חיקוי השליטה של עכבר כמה שאפשר, כמו הידית דמוית עכבר ואזורי עכבר ובנוסף תפריטי מגע אשר מותאמים אישית ויקנו לנו להקצות "מקשים חמים" או מקשים לגישה מהירה לכל חלקי המשחק.

בנוסף לכל זה, אנו נראה גם מספר תוספות חברתיות אשר יוספו, The Home Theater PC והConfiguration Traveling אשר יאפשרו למשתמשים להשתמש בשלט לשלוט על המדיה שעל המחשב ומאפשרת לכם לקחת את השלט אל בית של חבר ולהגדיר אותו שם בזמן שאתם משחקים משחקי co-op או משחקי multiplayer.

העדכון האחרון הוא הכי יעיל, השלט הולך לקבל תמיכה גם במשחקים שהם לא על Steam, זה נשמע מדהים מאחר וישנם משחקים שלא נמצאים על Steam שהרבה מהשחקנים נהנים מהם עם שלט. לדוגמה, תארו לעצמכם יושבים על הכיסא הנוח שלכם בעודכם משחקים Heroes of the Storm או משחק דומה.

יחד עם העדכונים של דצמבר, Valve הוציאה סרטון מגניב על תהליך היצירה של השלט. בשימוש עם ציוד מAperture Science קו הייצור האוטומטי המתחכם מרגיש בבית עם מתחם הבדיקה של Portal. התיאור הרשמי של הוידאו אומר"מסתבר שרוב צרכני החומרה מהסוג הזה עדיין מסתמכים על אנשים לשלבים מסוימים בתהליך הייצור, אך אנחנו קצת הגזמנו, ובנינו את אחד המפעלים הגדולים ביותר אשר לגמרי אוטומטי בארצות הברית."

השלט של Steam זמין עכשיו בהזמנה אוןליין וברוב הרשתות הגדולות אז אם אתם רוצים לרכוש אחד, זהו הזמן המושלם לעשות זאת בשנה. אם אתם רוצים לדעת עוד על השלט תוכלו להיכנס לעמוד של Steam.