Ubisoft שיחררה מדריך משחקיות לFar Cry Primal, כך שנוכל לראות ממבט ראשון את כל הדברים החדשים בטריילר אדון החיות. הסרטון בעיקר מציג את איך הלוחם הפרא היסטורי Takkar יכול לאלף חיות פרא ולהשתמש ביכולות שלהם בקרב.

עדיין לא קיימת רשימה מלאה של כל החיות שTakkar יכול להתחבר איתן, אך בסרטון אנו רואים זאב אימים, יגואר ודוב מערות. אם תסתכלו אפילו יותר קרוב (ואם תצליחו לעצור את הסרטון ברגעים הנכונים) תוכלו לראות חיות רבות אחרות, כמו יגואר שחור, נמר מנוקד, נמר שן-חרב ומספר טורפים אחרים. כעט אנו יודעים כי תצטרכו לאלף חיה רק פעם אחת ותוכלו לקרוא לה כשתצטרכו את יכולתיה. Takkar יכול להחליף את חיית הלוויה שלו ברגע ואף לתת להן פקודות בכדי להתאים את עצמו למצב. הוא יכול לזמן מספר חיות יחדיו בכדי להשיג יתרון כשהמצב נהייה קשה.

אלו שמעדיפים את הדרך השקטה יותר, תוכלו לזמן ינשוף בכדי לעזור לכם לסרוק את הדרך שלפניכם ואף להפיל פצצות על אויבים בלי שהם ישימו לב אליכם. כן, לFar Cry Primal יהיו פצצות שתוכלו ליצור.

מערכת היצירה והשיפור העצמית נראת מאוד דומה למשחקים הקודמים. Takkar יכול ליצור פצצות, מלכודות ולשדרג את הציוד שלו בכדי לעשות יותר נזק עם הנשקים שלו. נשקים אלו כוללים חנית, וו טיפוס וכמובן קשת וחצים.

ישנו הרבה יותר מידע בסרטון הדרכה זה, כמו רכיבה על ממוטות, לחימה ומוצבים שתצטרכו לכבוש אז אל תשכחו לצפות בסרטון עד הסוף. תזכרו שאלו רק 10 דקות מהמשחק, אז כך שיש עוד הרבה שצפוי להתגלות על Far Cry Primal שעוד לא ראינו.