Playstation שיחררו את הרשימה של המשחקים החודשיים של ה+PS שלהם לחודש נובמבר.  הפעם קיבלנו 6 משחקים לתקופת החגים, אשר יתנו לכם מה לעשות בעוד אתם מחכים שהשמן של החנוכיה יגמר או שהגרביים שלכם יתמלאו.

המשחקים שאנו יכולים לצפות להם לPS4 הם King's Quest- Chapter 1: A Knight to Remember, הפרק הראשון מתוך חמישה פרקים במשחק המחודש מהסדרה. השחקנים יכנסו לנעליו של הגיבור הראשי, המלך לעתיד Graham, במסעו להפוך להיות אביר.

אך אל תדאגו, אם אתם מחפשים משחק שמכיל יותר אקשן, דאגו גם לזאת, Gauntlet: Slayer Edition, הוא משחק hack and slash ממבט על אשר יתן לכם לחקור מבוכים וקטקומבות בלתי נגמרים, ולהרוג כל מי שנתקל בדרככם. המשחק גם תומך בעד ארבעה שחקנים.

בנוסף אליהם, אנו גם מקבלים את המשחק במושפע מסרטים משנות ה80, Far Cry 3: Blood Dragon, מצטרף אליו למורד הגבעה ומלאת האנדרנלין SSX ל PS3. משחק ההרפתקה אקשן Rocketbirds: Hardboild Chicken ומשחק היריות העתידני Freedom Wars אשר יצטרפו לכיף לבעלי הPS Vita.

אז אם אתם צמאים לחקר מבוכים, קלישאה של סרטי שנות ה80 על להרוג את האיש הרע ולהשיג את הבחורה, או אולי שתם לשבת בנוח ולחסל דברים ולקרוע את המסלול המושלג, אז תשיגו לעצמיכם מנוי ל+PS וקדימה לתקופת החגים.