ההרחבה הראשונה ששוחררה ל-Batman: Arkham Knight, הלא היא Batgirl: A Matter of Family, יצאה מוקדם מהמצופה ובאמת שאני לא יכול להתלונן. כמו בכל סדרת Arkham הסיפור העיקרי די קצר ורוב הבשר בא מהמשימות הצידיות ותוכן ה-DLC. בפעם הזו, תקחו את הממושכות כ-Batgirl במהלך האירועים שקדמו ל-Arkham Asylum. עם קצת עזרה מטים דרייק (הידוע בכינויו רובין), תקראו תיגר על הג'וקר והבריונים שלו ותנסו להציל את המפקח גורדון, אבא של באטגירל.

למרות שאינה ארוכה מאד, ההרחבה די מהנה. באטגירל נלחמת בדמיון רב לסגנון של באטמן, אבל עם יותר ראוותנות, מה שנראה לפעמים כאילו היא מנסה להשוויץ באתלטיות שלה. אבל ככה אנחנו אוהבים אותה, לא? יש הרבה קרבות זוגות בהם תתמודדו עם בריונים כשרובין עוזר לכם, כמו גם כמה חידות וקטעי התגנבות. באטגירל מגיעה אלינו עם חליפה קצת פחות שימושית מזו שיוצא לנו לשחק אתה בסיפור הראשי של Arkham Knight, אבל זה הגיוני אם מתחשבים בכך שההתרחשות לוקחת מקום מוקדם יותר בעלילה. מה שאומר שתצטרכו להסתמך על גאדג'טים סטנדרטיים ויכולות הלחימה שלכם.  זה מוסיף קצת קושי לקרבות, אבל זה שום דבר שיד מיומנת של גיימרים לא יכולה להתמודד אתו.

batgirl_0

הסיפור מעניין, אבל לא נראה כאילו הוא נקשר טוב מאד לעלילת המשחקים הראשיים. A Matter of Family שוחרר כסיפור צידי, וזה בדיוק מה שתקבלו. החלק המלהיב ביותר, כש-Arkham Knight עדיין בראש שלי, היה שהשחקן מארק האמיל חוזר בתור הג'וקר. השורות שלו בדיוק במקום והמאמץ שהוא עשה בשביל לשחק את הדמות מביא אותה לחיים בצורה נהדרת. באטמן עצמו לא מופיע כלל בהרחבה ולמען האמת? זה מרגיש נכון. גם לבאטגירל ורובין מגיע קצת זמן באור הזרקורים.

בדיוק כמו ב-Arkham Knight, ההרחבה A Matter of Family יפהפיה, מהמודלים של הדמויות דרך הלחימה ועד לטיפוס על גגות גות'הם ואם אתם אוהבים גשם, נהדר! יש המון גם מזה. מהצד השני, אני חושב שלמרות שאולפני Rocksteady עשו את מיטב יכולתם עם הפיזיקה של הגלימה והשיער, ובאמת שהיא לא נוראית (ואפילו טובה יותר מברוב המשחקים בשוק) קצת מוזר כשהם עוברים דרך דברים שהם לא אמורים לעבור דרכם.

123

מוזיקת הרקע נוכחת במשך רוב המשחק והיא עקבית עם הנושא שהם הלכו אתו מאז Asylum. למכות יש סאונד עוצמתי כשאתם חובטים באויבים שלכם וקול זמזום ה-Batarangs מעורר התרגשות. במילים אחרות, האפקטים בול במקום.

בסה"כ, זו הרחבה כיפית עם סיפור מעניין למרות שהוא לא חשוב לעלילה. המוזיקה והאפקטים נהדרים כתמיד והמשחקיות לא נופלת מהם, אבל אני אשקר אם לא אגיד שאני מתגעגע לחליפה החדשה של באטמן. במחיר נוח של $6.99, או בחינם אם רכשתם את המנוי העונתי, את ההרחבה הזו שווה להביא הביתה.