חברת EA הודיעה היום כי היא מתכננת שיתוף פעולה בלעדי יחד עם המגזין Sports Illustrated, לצורכי שיווק המשחק Need for Speed: The Run ומהדורת בגדי הים המפורסמת של המגזין. לשם כך הוחלט להכניס שתי דוגמניות לוהטות במיוחד אל תוך המשחק, כדמויות המתחרות במרוץ. שתי הדוגמניות הן אירינה שייק (Irina Shayk), שהופיעה על עטיפת מהדורת בגדי הים של שנת 2011, וכריסי טייגן (Chrissy Teigen), שכיכבה גם היא באותה מהדורה.
"אנחנו מתרגשים לעבוד עם Sports Illustrated בכדי לספק את אירוע הבידור הגדול, המהיר והסקסי ביותר של תקופת החגים." אומר סטיב סיבולט (Steve Seabolt), סגן נשיא בחברת EA. "עם תפוצה גלובלית וסטנדרטי איכות השווים לאלה שאנו משיגים עם המשחקים שלנו, Sports Illustrated הם השותף המושלם. גיימרים, אוהדי מירוצים וחובבי בגדי ים יאהבו לראות את אירינה וכריסי עוברות מהמרחב הפיזי לזה הדיגיטלי".
אירינה וכריסי ישחקו שתי חברות טובות, המתחרות אחת כנגד השנייה, וכנגד ג'ק (גיבור המשחק) במרוץ מחוף אל חוף בארה"ב. כפי שניתן לראות בטריילר המצורף, החבר'ה של EA עשו עבודה לא רעה בכלל בלהעביר את שני הבחורות הסקסיות למרחב הדיגיטלי. הדמויות של אירנה וכריסי יהיו זמינות אך רק בגרסאות ה-XBOX 360, PS3 וה-PC של Need for Speed: The Run, שיגיע גם על ה-Wii וה-3DS ב17 לנובמבר.