מהיוצרים של EVE Online מגיע משחק המוני חדש ומסקרן. ב-World of Darkness, שעדיין נמצא בחיתוליו, יוכל השחקן לבחור אם להפוך לערפד (Kindred) או להשאר בן אנוש. אלו מכם שזיהו את המילה הזו בסוגריים, יהיו שמחים לגלות כי המשחק יהיה מבוסס על משחק תפקידים שולחני בעל אותו שם, מאת יוצרי עולם הערפדים מהמרתקים אי פעם, White Wolf. עוד משחק תפקידים אתם אומרים?

היות ומפתחי המשחק הם האנשים מאחורי משחק התפקידים החללי המוזכר לעיל, נוכל לצפות לכל הדברים שמייחדים אותו גם כאן: המשחק יתרחש כולו בזמן לילה ועל שרת אחד ויחיד. כמו ב-EVE Online, גם כאן פוליטיקה בין השחקנים תשחק תפקיד חשוב, ותגלוש מתוך שרת המשחק אל העולם האמיתי, ואל תוך משחקי התפקידים החיים (או כך מקווים המפתחים). וכמו במשחקים האהובים בסדרת Vampire: The Maquerade על השחקן להזהר במעשיו: אם ישתולל ויעשה כאוות נפשו, הוא יאבד מהאנושיות שלו, ושחקנים אחרים יוכלו לצוד אותו. דבר נוסף שמשך את תשומת ליבנו הוא שביחד עם כל האלימות, עירום ואי השפיות שמבטיחים CCP שיהיו במשחק, גם המוות האמיתי מחכה לשחקנים.

אם יש חברת פיתוח בשוק המשחקים ההמוניים שבאמת ניתן לומר עליה שהיא נוקטת בגישה מיוחדת משאר העדר, CCP היא האחת. נשאר עוד הרבה לשמוע לראות על המשחק, אבל כל ההבטחות האלה בהחלט נשמעות מפתות. משחק המוני בו יוכל השחקן להפוך לערפד ואולי אפילו לשלוט על עיר? איפה נרשמים?