פרטים ראשונים על פרוייקט Redlime המשותף לחברת EA והסטודיו Starbreeze, שדלפו לציבור לראשונה דרך שירות Origin (תודה רבה ל-NeoGAF), הגיעו אלינו היום באופן רשמי, וכמו שכולם כבר חשדו, אכן מדובר באיתחול של הזיכיון העתיק Syndicate, שיצא לראשונה ב1993. Syndicate החדש יהיה משחק אקשן-יריות, בניגוד למקורי שנקט גישה טקטית ואסטרטגית יותר, ויציג בפני השחקן עולם עתידני הנשלט ע"י תאגידי ענק, בו "עסקים הם מלחמה". "מטרתנו עם Syndicate היא לספק משחק יריות מאתגר עבור השחקנים של היום ועבור המעריצים של (המשחק) המקורי. אני בטוח שהם יהנו ויזהו את המורשת שהפכה אותו לכזו קלאסיקה", אומר ג'ף גאמון (Jeff Gamon), מפיק בכיר של EA.

בעולם בו נשחק, האינטרציה עם הסביבה הדיגיטלית (Dataverse) נעשת בקלות דרך שבבים מיוחדים המותקנים במוחם של התושבים, ומאפשרים להם גישה נוחה ומהירה למאגר אינסופי של מידע, בידור, השכלה ומה לא. הדמות הראשית שלנו היא מיילס קילו (Miles Kilo), סוכן חדש של התאגיד Eurocorp, שנמצא במסע ברוטאלי של שחיתות ונקמה. לרשותו עומד השבב הביולוגי DART 6, המאפשר לו להאט את הזמן סביבו, לראות דרך קירות ולפרוץ לכל דבר המחובר לסביבה הדיגטלית, כולל לאויביו.

בנוסף לאקשן ושבבים עצביים, Syndicate מציע שיתוף פעולה (co-op) בין עד ארבעה שחקנים (דרך האינטרנט בלבד), מגוון רחב של נשקים ואביזרים עתידניים, ותסריט שנכתב ע"י ריצ'ארד מורגן (Richard Morgan), שכתב גם את הסיפור של Crysis 2. כמחווה למשחק המקורי, EA הודיעו כי תשעה משימות מתוכו שופצו עבור הדור העכשיוי ויכנסו למשחק החדש.

Syndicate יגיע על ה-XBOX 360, PS3 וה-PC בתחילת שנת 2012. בינתיים תהנו מהתמונות הראשונות מתוכו, באיכות גבוהה.