בראיון שמסר לאתר Shacknews, גייסון קים, אחד המפיקים של המשחק Rage, גילה כי id Software חושבת על לחזור לפתח את סדרת משחקי Quake וWolfenstein (הידוע בארץ כ"הטירה הנאצית"), אחרי שהכותרים האחרונים פותחו על ידי חברות חיצוניות (Raven Software, למשל).

"יש לנו את Quake ויש לנו את Wolfenstein. אם אנשים ירצו אותם, יש לנו את האפשרות לספק אותם. אנחנו פועלים בגישה שונה עכשיו, ואני חושב שנוכל לרענן קצת את הדברים". id Software עובדת בימים אלו עם מנוע גרפי חדש בשם id tech 5, שלפי מה שראינו עד עכשיו מהמשחק Rage שמשתמש בו, המנוע בהחלט מעניין ומרשים. עם מנוע כזה מאחוריהם, איו ספק שמשחקי Quake או Wolfenstein חדשים יהיו תאווה לעיניים.

חשוב לציין כי החברה לא עובדת כרגע על אף אחד מהכותרים הללו: "אנחנו לא עובדים כרגע על שום דבר (בסדרות הנ"ל), אבל אני חושב שכשנתחיל לדבר על הדברים השונים שאנחנו יכולים לעשות עם הזיכיונות הקיימים שלנו, אנשים יקבלו בברכה את מה שנרצה לעשות, ואת מה שאנחנו חושבים שתיהיה חווית משחק כיפית מבית id Software".

Rage יוצא באירופה ב16 לסמפטמבר על הXBOX 360 והPS3. אני מניח שנחכה עד QuakeCon הבא כדי לשמוע קצת חדשות על פרוייקטים חדשים של id Software.