החבר'ה ב-Respawn Entertaiment שיחררו בשעות האחרונות סרטון Gameplay חדש לחבילת ההרחבה הבאה למשחק המרובה-משתתפים המצליח Titanfall 2. עיקר העיסוק של חבילה זו הוא סביב מצב PvE חדש: Player versus Enemey. זהו מצב קרבות נגד אויבים הנשלטים ע"י בינה מלאכותית (ולא נגד שחקנים אחרים).

לאלו מכם שלא יודעים, Respawn Entertaiment הכריזו עם יציאת המשחק כי כל חבילות ההרחבה למשחק (DLC) יהיו חינמיות, כאשר הפריטים היחידים שעולים כסף הם פריטים קוסמטיים בלבד – סקינים לנשקים ולTitans עצמם, הלא הם ה-Mechs אותם אתם מזעיקים אל שדה הקרב.

מעבר לפירוט התוכן בחבילה החדשה, Respawn Entertaiment מספרים לנו כי מספר השחקנים הפעילים במשחק בצורה מקוונת עבר כבר את המיליון, והמספרים בגדילה מתמדת. זהו נתון מעודד, מכיוון שבניגוד למשחקים רבים שבהם חבילות ההרחבה עולות כסף, דבר המוביל לפגיעה בבסיס השחקנים הפעילים שלהם, מדובר כאן במשחק עם מודל "חדשני" לטובת הלקוח, שעושה רושם שמצליח לא רע עד כה.

מעבר לכך שאנו זוכים לחבילה חדשה, המשחק יהיה זמין לניסיון בחינם לכל הפלטפורמות בין ה-28 ועד ה-30 ביולי!

אז מה בחבילה? Prepare for Titanfall!


מצב חדש: FRONTIER DEFENSE!

  • מצב זה הינו מצב שיתוף פעולה (Co-op) לעד 4 שחקנים, המזכיר מצב Horde ממשחקים אחרים.
  • במצב זה עליכם להגן על הקוצר שלכם (Harvester) בפני 5 גלים של אויבים ברמת קושי עולה. על כל אויב שתביסו, אתם תקבלו כסף אותו תוכלו לבזבז בין הגלים כדי לרכוש כלים שונים כמו סוללות ל-Titan שלכם, מלכודות, תותחים אוטומטיים, ועוד.
  • 5 רמות קושי משתנות, עם סוגי אויבים חדשים שלא נראו קודם במשחק.
  • דירוג התקדמות חדש לטיטאן: "Aegis Ranks" – סולם הייחודי למצב ה-Frontier Defense. הנקודות שתצברו בדירוג זה ישמשו אותכם לרכישה שידרוגים לטיטאן שלכם, שיסייעו לכם להצליח ברמות הקושי הגבוהות יותר.
  • מצב זה יתמוך ב5 המפות הבאות: Homestead, Forwardbase Kodai, War Games, Rise, Blackwater Canal, כאשר המפתחים מבטיחים כי שאר המפות יתמכו במצב זה בעתיד.

שתי מפות חדשות!

המפה הראשוונה עונה לשם Rise. יתכן כי השם והתמונות יהיו לכם מוכרים, בתנאי ששיחקתם ב-Titanfall הראשון. אם כן, אתם לא טועים: מדובר בחידוש למפה המצויינת והאהובה מהמשחק הראשון, שמצד אחד מאפשרת קווי ירי ארוכים אך אזורים קרבות קטנים באזור "נווה-מדבר" זה. כמובן שלאורך המפה מפוזרים Zip-Lines המאפשרים לטייסים להתנייד בצורה זריזה מצד לצד תוך שימוש בקירות הגבוהים, בזמן שהטיטאנים מנהלים קרבות מתחתיהם.

המפה השנייה נקראת Township, והיא זמינה למצב Live Fire בלבד. במצב זה השחקנים נלחמים ללא טיטאנים, בקרבות מהירים של 6 על 6 ללא אפשרות ל-Respawn (כלומר לכל שחקן יש חיים אחד בלבד). אורכו של כל סיבוב הוא 60 שניות, והקבוצה שמחזיקה בדגל בסיום 60 השניות היא המנצחת בסיבוב. ישנם חמישה סיבובים, ויש לזכות ב3 מתוך חמש על מנת לנצח בקרב. מצב זה הוכנס אף הוא כחלק מ-DLC שענתה לשם המתבקש – Live Fire. תוכלו לצפות בטריילר של החבילה כאן. המפה Township היא מפה של אתר בנייה מודולרי שהפך לשדה קרב עירוני. אין הרבה מחסות מחוץ לבתים עצמם, ועל מנת לנצח יש לעשות שימוש נבון בחלונות ובגגות הבתים.

 


סקינים חדשים לנשקים ול-Titans!

כמו כן, החבילה תכלול סקינים חדשים הניתנים לרכישה לנשקים השונים. כאמור, סקינים אלו הינם שינויים קוסמטיים בלבד, והם אינם מעניקים לשחקן שרכש אותם כל יתרון על שאר השחקנים שבחרו לא לרכוש אותם (למעט אולי, תוספת למדד המגניבות).

בנוסף, חבילת ההרחבה כוללת צבעי-מלחמה (Warpaints) במהדורה מוגבלת לטיטאנים עצמם. כל שחקן שישתמש בסקין יזכה לתוספת נקודות ניסיון למצב ה-Frontier Defense. תוספת זו הינה נצברת – כלומר ככל שליותר שחקנים יהיו יותר סקינים שכאלה, כך התוספת תהיה גדולה יותר. ניתן להשיג סקינים אלו עד גמר האירוע ב-28.08.2017.