אנימות ספורט הן דבר מוכר. בין אם מדובר בכדורגל, כדורסל, כדורעף או אפילו החלקה על הקרח, כנראה שקיימת אנימה כזו. אך כשמודבר במשחק תפקידים יפני שבו תשחקו ונהלו קבוצת כדורגל, זה כבר דבר חדש. חברת המשחקים Bandai Namco שחררה טריילר חדש למשחק כזה שיקרא Captain Tsubasa: Rise of New Champions, שמבוסס על האנימה באותו השם, ועתיד לצאת במהלך השנה ל-PlayStation 4, Switch ו-PC.

כבר בתחילת הטריילר ניתן לראות את האלמנטים של משחק התפקידים. השחקן משחק בתור שחקן כדורגל, ויכול לבחור מה להגיד לאנשים שסובבים אותו. אלו יכולים להיות דברים פשוטים כמו לדבר איתם על המשחק המתקרב, אבל גם מגיע לאפשרויות יותר מורכבות כמו לבחור עם אילו דמויות לשחק מהלך המשחק.

היבט נוסף הוא היכולת לבחור כיצד הדמות שלכם תראה, איזה צבע עיניים יהיה לה ואפילו להעלות את הביצועים שלו במהלך המשחק. כך למשל, השחקן יכול להעלות את הטכניקות השונות כמו מסירות, חסימות ומהירות. אלו יהפכו את השחקן שלכם לשחקן הכדורגל הכי טוב.

מבחינת העלילה לא ידוע יותר מידי מהטריילר, ועוד לא ברור אם המשחק יתבסס על העלילה של סדרת האנימה הישנה, החדשה, או סיפור מקורי חדש בעולם של Captain Tsubasa. ניתן לראות כי המשחק מתמקד בכמה מועדוני כדורגל בבתי ספר ברחבי יפן: Furano Middle School, Musashi Middle School ו-Toho Academy. לפי הטריילר נראה כי השחקן יבקר בכל אחד מהמקומות וידבר עם הקפטנים והמנהלים של הקבוצות. קטעי המעבר בטריילר נראים כמו סצינות באנימה, כך שישנה תחושה של אנימת ספורט אמיתית שבה השחקן קובע את ההחלטות החשובות והגדולות ולוקח חלק פעיל בעלילה.

Captain Tsubasa: Rise of New Champions מבוסס על מנגה משנות ה-80 שמספרת את סיפורו של טסובסה אואוזורה (Tsubasa Oozora) שרוצה להפוך לשחקן הכדורגל הגדול בכל הזמנים. המנגה קיבלה גם סדרת אנימה, שאמנם לא דובבה לעברית, אבל כן קיבלה עיבוד פופולארי בערבית בשם "קפטן מאג'ד".

בטריילר לא רואים את פניו של הדמות הראשית, ולא ברור אם מדובר בטסובאסה עצמו או בדמות חדשה שתתקשר איתו במהלך המשחק. Captain Tsubasa: Rise of New Champions הוא לא המשחק הראשון שמבוסס על הסדרה, ולמעשה, הוא המשחק העשירי במספר, ועברו 10 שנים מאז המשחק האחרון שיצא לשוק.

Captain Tsubasa: Rise of New Champions עתיד לצאת במהלך השנה, אם כי אין תאריך יציאה עדכני כרגע. הוא ישחורר ל-Playstation 4, Switch ולמחשב האישי ב-Steam.