אז לצערנו, אין אף מילה מבליזארד מתי חבילת ההרחבה הבאה תיכנס לשלב הבטא (ותאמינו לנו שאנחנו מחכים כבר לבשורה הזו), אבל מנגד, ניתן כבר לרכוש את חבילת ההרחבה ברכישה מוקדמת. אז חוץ מהתמיכה המוקדמת ב-Blizzard, וכמובן ברגע שהחבילה תצא ב-21 לספטמבר 2018 כל הפיצ'רים עליהם סיפרנו לכם כאן יהיה זמינים למשחק, מה בעצם יוצא לשחקן ה-WoW הממוצע מרכישת החבילה כעת? מסתבר שלא מעט! ובנוסף הגילדה הישראלית Exodus במשחק עורכת אירוע נושא פרסים!

רכישת חבילת ההרחבה תאפשר לכם להתחיל דמות חדשה, כבר עכשיו ב4 מתוך 6 הגזעים החדשים. איך? צפו בסרטון הוידיאו בתחילת הכתבה על מנת להבין כיצד. 4 הגזעים הזמינים למשחק כעת הם:

  • HIGHMOUNTAIN TAUREN – למרות שה-Legion פלש אל אדמותיהם וניסה לסכסך בין השבטים, הם כעת עומדים מאוחדים שוב, ומוכנים להצטרף לאחיהם מקלימדור. גזע זה מכבד את רוחות השמיים, הנהר והאדמה, ונחשבים לגיבורים ללא חת, וכעת ישאילו מהעוצמה והאצילות שבהם ל-Horde!

  • LIGHTFORGED DRAENEI – הדראנרי נלחמו לאורך שנים כנגד ה Burning Legion. הטובים והמסורים ביותר שבהם עברו טקס כדי להפוך ל Lightforged -דבר המאפשר להפך לחזק את גופם באמצעות התמצית של ה-Holy Light.

  • NIGHTBORNE – אחרי בידוד של עשרת אלפים שנה מאחורי מחסום שהגן עליהם, האלפים של סוראמר נהיו תלויי בקסם ה-Arcane. כדי להגן על מקור הכח שלהם, מנהיגי הגזע חתמו על עסקה עם ה-Burning Legion, עסקה שהובילו למלחמת אזרחים בממלכה שלהם. אחרי שהצליחו להשתחרר מאחיזת הליגיון, גזע ה-Nightborne מנסה כעת למצוא בני-ברית בתוך ה-Horde על מנת למצוא את מקומם בעולם מחדש.

  • VOID ELVES – גזע זה, היה נחוש בכך שיצליח לרתום את הכח של ה-Void לטובת Azeroth, אחרי שרבים אחרים לא עמדו בפני הכח המשחית של ה-Void. אלריה וינדראנר (אחות של) הייתה הראשונה שהצליחה בכך. אלריה שהצליחה לסייע לקבוצה של אלפים שכמעט ונכנעו לאפילה, נשבעה לאמן את האלפים הללו כיצד לשלוט בצל הפנימי שבהם ולהישבע אמונים ל-Alliance.

כמובן כאשר המשחק יושק רשמית – 2 גזעים נוספים יהיו זמינים – Dark Iron Dwarves עבור ה-Alliance וה-Zandalari Trolls עבור ה-Horde. כל גזע מכיל בין ל5-7 Classes שונים, עם Traits שונים.
בנוסף, חוץ מהגזעים הזמינים תקבלו Mount תואם, וכמו כן תוכלו להביא את הדמויות שלכם לרמה 110(באמצעות בוסט, או לא). שימו לב שכדי לפתוח את הגזעים החדשים יש מספר דרישות מקדים, ואם אתם שחקני Casual, ייתכן שלא תעמדו בדרישות אלו עדיין. כמו כן, שחקן שיעלה את הדמות שלו לרמה 110 ללא בוסט, יזכה ב-Heritage Armor.
ולבסוף נספר לכם עוד כי הגילדה הישראלית Exodus עורכת אירוע תחרותי נושא פרסים. מטרת האירוע – לדרבן ולסייע לשחקנים בקהילה לעלות ברמה. הפרס יינתן ל-3 השחקנים הראשונים שיגיעו לרמה 110 עם אחד מהגזעים החדשים בחבילת ההרחבה! תוכלו למצוא את הפרטים המלאים בפוסט הפייסבוק הזה.