Final Fantasy XV כבר כמעט יוצא לחנויות וכדי לחגוג את האירוע, Square Enix שיחררה סרטון הכרזה רשמי של הקולות באנגלית מאחורי הדמויות של המשחק.

המדובבים מורכבים ממספר מדובבי עבר של Square Enix וגם כמה חדשים, והרשימה של המדובבים המוכשרים מראה כמה מיוחדים שחקני קולות אלו. ההכרזה התרחשה על הבלוג הרשמי של Squre Enix, והוצגה על ידי תמונה שחיקתה את התמונה הרשמית של הדמויות.

חלק מהקולות של הדמויות אשר יופיעו במשחק ובסרט Kingsglaive: Final Fantasy XV, יהיו שונים זה מזה. במשחק, ריי צ'ייס (Ray Chase) אשר דובב ב-Xenoblade Chronicles X וב-Killer Instinct ידובב את נוקטיס (Noctis); איימי שיילס (Amy Shiels), אשר דובבה ב-Call of Duty: Black Ops ותופיע גם בהחייאה של Twin Peaks, תדובב את לונה; וג'ים פירי (Jim Pirri), אשר דובב ב-Mirror's Edge Catalyst, בתור המלך רגיס (King Regis).

אדם קרוסדל (Adam Croasdell) אשר דובב ב-Middle Earth: Shadows of Mordor ישחק את אחת מהדמויות התומכות איגניס (Ignis); רובי דיימונד (Robbie Daymond), אשר דובב ב-Sailor Moon, ידובב את פרומטו (Prompto); וכריס פרסון (Chris Parson), אשר דובב ב-Overwatch, יהיה גלדיאו (Gladio). מאט מרסר (Matt Mercer), אשר דובב ב-Fallou 4 יופיע גם פה בתור קור (Cor), בעוד שקרי וולגרין (Kari Walgreen) תיהיה הקול מאחורי ארנאה (Aranea).

לבסוף, דרין דה פול (Darin De Paul), אשר דובב ב-Star Wars: The Old Republic, יהיה הקול מאחורי ארדיאן איזוניה (Ardyn Izunia) והוא ידובב את קולו גם במשחק וגם בסרט.

בכתבה בבלוג הרשמי של Square Enix מופיע גם פירוט של כל שחקני הקול והתהליך שהם עברו עם הערות של המפתחים. תוכלו לשמוע את כל הקולות של המדובבים האהובים עליכם כשמהשחק יצא ב-29 לנובמבר, ל-PlayStation 4 ול-Xbox One.

CqfI8bGUEAAdE95 final-fantasy-xv-game-informer-tout-savoir