Bandai Namco השיקו טריילר חדש למשחק לחימה החדש שלהם, Pokken Tournamet, אשר מראה את הגסה של הWii U, וציוד פריפרי חדש המיועד לו. הטריילר מכיל בו משחקיות מרובה המראה את הדמויות אשר נכון לכרגע תוכלו לשחק בפעולה, בשילוב של כמה מגה אבולוציה ומספר פוקימונים תומכים.

הסגנון הטורנירי של קרבות הפוקימון מתאים בצורה מושלמת לעולם, אך בכדי לתת למשחק הרגשה ביתית על קונסולת הWii U, המפתחים  עיצבו שלט חדש ומיוחד. העיצוב המעודכן הושק דרך האתר היפני של המשחק ונראה כי הוא יצא ב18 למרץ 2016.

השלט החדש הוא גרסה פשוטה של שלט הWii U pro, אשר הוא שאריות של קונסולת הSuper Nintendo ושלטי הסגה. ההתקפה והתזוזה חולקו ל4 כפתורים ולD-pad. מה שהופך את שילוב המכות לקומבו יותר קלה, כמו כן לחמוק מהתקפות היותר מסוכנות של האויב.

Pokken Tournament יהיה זמין לWii U במהלך האביב של 2016, ויצא עם חבילה מיוחדת של Shadow Mewtwo Amiibo Card. הקלף הוצג כתוספת לAmiibo כפשרות להוסיף עוד תוכן ויכולות לתוך המשחק מבלי להוציא פסלונים של דמויות נוספות.

היכולות שהקלף של הShadow Mewtwo עוד לא ידוע במלואו, אך ישוחרר ב26 לדצמבר, לפחות על פי הטריילר. בנתיים, השלט החדש ישוחרר ביפן במרץ הבא,וPokken Tournament ישר אחריו לקונסולת הWii U.

1450150032-pokken-special-wired-controller