SteelSeries עשו זאת בשנית. בדומה לאחיות הגדולות שלהם, הH Wirelwss, הם הביאו לכם את הSiberia Elite Prism. הן מעוצבות באיכות גבוה ונוחות מירבית, הן רכות ונוחות. תפורות ידנית עם ספוג זיכרון מובנה המספקות שעות רבות של משחק, צפייה בסרטים ואפילו סתם להקשבה למוזיקה.

שתי רצועות מתכת המחוברות שני כיסויי אוזניים גדולים. כמו ה אחות הקטנה הSiberia Elite V3. הן מותאמות אישית בשימוש עם התוכנה הSteelSeries Engine 3, ועם יותר מ16.8 מליות צבעים, שבעזרתם יהיה לכם קשה להשתעמם.

בעוד שאוזניות אלו לא מספקות את חווית ה Dolby 7.1 המלאה, הן מגיעות מעוד קרוב לכך. בעזרת התוכנה SteelSeries Engine 3 אשר מגיעה עם חיבור כרטיס הקול שמתחבר בUSB למחשב או לכל מכשיר אחר, אתם תוכלו להתאים את הסאוד כראות עיניכם. אז בעוד ואתם לא לגמרי מקבלים איכות סראונד מלאה זה הדבר הכי קרוב שתוכלו להגיע אליו במחיר הזה של האוזניות. זה כמובן ממש לא אומר שלא תקבלו סאונד איכותי כשלא תשתמשו בהגדרות של Dolby Pro Logic. הSiberia Elite Prism  אכן עומדות בציפיות הסאונד שSteelSeries מבטיחה.

002-SteelSeries_siberialine_1000x575

אז בעוד האוזניות עצמן עלולות לא להיות הכי טובות, איכות המיקרופון נהדרת. בכל השימוש שעשיתי בו, אף פעם לא קיבלתי תלונות ואפילו שאלו אותי כמה פעמים "מה המיקרופון שאתה משתמש בו?" ממספר שחקנים ברשת. אפשר להשתיק את המיקרופון בקלות עם החוגה על צד השמאלי של האוזניות, ותמיד תוכלו לדעת אם אתם במצב מושתק או לא על ידי נורת LED בסופו של המיקרופון. מעבר לנוחות ולצבעוניות, יש לאוזניות מספר שיפורים קוסמטים מגניבים. המקרופון הנשלף עם טכנולוגיית צמצום רעש הרקע, עם הנורה שאומרת לכם אם אתם במצב מושתק או לא וכמובן חוגה על האוזנייה הימנית לשליטה נוחה בווליום, כמובן.

בנוגע למוצרי SteelSeries, ההקנה וההפעלה חלקות כמו תמיד. בעזרת תוכנת המנוע החדשה שלהם, אתם תוכלו להתאים את הסאונד כראות עינכם, מנתב הסאונד ועד לצבעים שונים שיוצגו על האוזניות עצמן. אתם רוצים להחליף את האוזניות ממחשב אחד למשניהו? מעולה! תסנכרנו את האוזניות לCloudSync ותחסכו זמן בהגדרות חוזרות על כל המכשירים. המנוע החדש מגיע גם עם מספר יתרונות אחרים לאוזניות, הכוללות את הפונקציה של שמיעה עצמית בכדי שתדאו אם אתם צועקים על החברים שלכם, תוכלו למצוא גם הגדרות שמע אשר מוגדרות מראש לנוחיותכם, אשר יכסו די את כל השימושים האפשריים שתרצו בין אם זה לצפות בסרט, לשחק או סתם להקשיב למוזיקה.

כשקונים מוצר כזה הדברים הקטנים הם החשובים וSteelSeries השקיעו מאמץ ומחשבה בהם. עם מאפיינים כמו חלוקת שמע, אין צורך במפצל חיצוני, ישנו חור לאוזניות נוספות באוזניות עצמן, פשוט חברו עוד אוזניות ותוכלו לחלוק עם חבריכם את מה שאתם שומעים. בעוד שזה לא מאפיין חדש בסידרה של הSiberia זה עדיין מאוד נוח ומגניב.

Screen-Shot-2015-06-30-at-7.47.20-PM

אך דבר נוסף שמצאתי מגניב זה שהאוזניות מגיעות עם מתאם לשימוש עם מכשירים סלולרים. הן מגיעות עם מתאם גם למחשב ואף כבל של כ2 מטרים נוסף אם אתם יושבים ממש רחוק מהמחשב או המכשיר שאתם משתמשים בו כרגע וכמובן הכרטיס קול הנייד שמתחבר בUSB אשר מאפשר את השימוש בDolby Pro Logic.

בעוד האוזניות הללו הן לא הכי זולות (כ 700 שקל), הן שוות את ההשקעה. הן כנראה לא האוזניות אשר תזרקו לתוך התיק ותקחו אתכם לכל מקום, אך כשאתם מוכנים לשבת לשחק לזמן ארוך, הנוחות שלהן והאיכות סאונד של הElite Prism גורמות להן להיות שוות כל אגורה. נכון, האוזניות עצמן עלולות להיות גדולות מידי למשתמשים מסויימים, והן לא באמת מספקות חוויה של Dolby 7.1 מלאה, אך זה ממש לא איפה שהן נופלות כשמשווים אותן למאפיינים הרבים שלהן. אך כשמדברים על איכות ונוחות זה משהו שקשה להעביר במילים אז לכו נסו אותן בעצמיכן ואם קניתם אותן אנא ספרו לנו אם אהבתם אותן.

אל תשכחו לצפות בAnneboxing שלנו: