נהנים מ-Splatoon? גם אנחנו! נינטנדו הכריזה לאחרונה על עדכון ענקי שעושה את דרכו למשחק היריות (דיו) ואנחנו כאן עם כל הפרטים!

1438016374-splatoon-august-update-8

החל מה-6 באוגוסט, נקבל שני מודים נוספים ל-Matchmaking, שני סוגים חדשים של נשקים, רמת Cap מוגברת ויותר מ-40 Duds חדשים בכדי להבטיח שתמיד תשפריצו דיו בסגנון. תוכלו להצטוות עם חבריכם ילדי-הדיונון ולהתגבר על אויביכם עם כל הטוב-המלא-בדיו שתוכלו לחשוב עליו.

קרב פרטי וקרב חוליה הם שני המודים החדשים במשחק. נתחיל עם קרב חוליה, המאפשר לכם להשתתף בקרבות קבוצתיים מבוססי דירוג עם חבריכם כנגד חוליית אויב. בדיוק, תוכלו סוף סוף להקים חוליית דיו מאורגנת שחבריה נבחרו בקפידה במקום להצטוות באקראיות עם סיכון שהשחקנים האחרים ואתם לא בדיוק רואים עין בעין. מהרגע שנוצרה, החוליה שלכם יכולה להכיל בין 2-4 Inklings. ותמיד תהיו באותו הצוות. בקרב הפרטי, אתם וחבריכם תוכלו להתפרע עם הדיו בקרבות בהתאמה אישית. עם 2-8 Inklings, תוכלו לנסות כל מיני סוגי מערכה, אחד על אחד, אחד על שניים, אחד על ארבע, ארבע על ארבע וכ"ו.. תוכלו לבחור באילו מפות, באיזה מוד ובאילו נשקים להשתמש.

Splatoon גם יגביר את מכסת הדיו מ-20 ל-50, כמו גם שיפור לדירוג מ-A+ עד ל-S ו-S+. ומאחר שתקבלו שלבים חדשים, נינטנדו החליטה להוסיף כמות משגעת של בגדים חדשים ונשקים. כמו שהזכרנו, יש שני סוגים חדשים של נשק: ה-Slosher וה-Splatling. ה-Splosher מזכיר קצת דלי ומשמש להטלת דיו ישירות קדימה ולטווח גדול. כמו עם רוב הנשקים, לכיוון זהיר יהיו השפעות נוספות, במקרה הזה, תוכלו להשפריץ ולפזר דיו על מכשולים, אפילו קירות! עם ה-Splatling, ילדי-הדיונון יוכלו לטעון את הפיצוצים שלהם בכדי לחסל אויבים. כן, דיו. דיו בכל מקום. בטעינה מלאה, אתם תשמידו כל Inkling שיעמוד בדרככם.

בנוסף לסוגי הנשקים החדשים, תקבלו גישה גם ל-40 פיסות ציוד חדשות, החל במעיל עור ועד לתחפושת סושי-שף. תוכלו למצוא את כל הדברים המגניבים האלה בחנויות שונות כמו את רוב הפריטים.

ולבסוף, נינטנדו ציינה שזה לא יהיה העדכון החינמי האחרון. אחרי הפאטצ' הזה, Splatoon ימשיך לקבל עדכונים חדשים במהלך הקיץ והסתיו. עדכונים כמו Rainmaker Ranked Battle, מפות חדשות וכמובן, עוד נשקים. אם לא עשיתם את זה עד עכשיו, תוכלו לקנות את Splatoon ל-WiiU וליהנות מהעדכון שיגיע ב-6 באוגוסט!