לGears of War: Judgment יהיה קמפיין מוסתר שני אשר תוכלו לפתוח במהלך המשחק הנקרא "Aftermath". התוכן הנוסף מתרחש בזמן המקביל לקרב של מרקוס עם מלכת הLocust בGears of War 3. בAftermath השחקנים יוכלו לחוות את הסיפור של Braid וCole.

Epic Games מסרו לOXM כי בכדי לפתוח את תוכן זה השחקנים יצטרכו לאסוף את כל הכוכבים אשר נמצאים בקמפיין הראשי. בכדי לאסוף את כוכבים אלו השחקנים יצטרכו לצלוף לאויבים שלהם בראש ולבצע executions (בין השאר) בכל משימה. בכדי לצבור כוכבים נוספים תוכלו לעבור למשימות Declassified- שהם גירסה יותר מאתגרת של המשימה הראשית.

"אנחנו רצינו לעשות משהו שיוסיף קישור בין המשחק הזה למשחקים האחרים, אז היה לכם את החלק ההתחלתי אך חלק זה קושר ביחד עם שאר הסיפור הראשי של הטרילוגיה.", אמר ג'ים בראון מעצב השלבים הראשי לאתר. "אז תוכלו לראות שכשתכנסו לשם חלק מהאנשים, מקומות ואולי אף מספר אויבים יהיו לכם מוכרים ובכך תראו איך שני הסיפורים מתלכדים לתוכן אחד של הסידרה".

Gears of War: Judgment יוצא ב19 למרץ, 2013 בארהב וב22 למרץ באירופה. למטה תוכלו למצוא סירטון על הסיפור הראשי של Aftermath ומספר תמונות חדשות מהמשחק.