לפי Forget the box, עלות היצור של כל קונסולת Wii U לא עולה על 180$, בעוד מחירו של שלט הטאבלט המעניין לא עובר את ה-50$. אם נשקלל את עלות היצור, שכר עבודה, שיווק וכד' – מחליר הקונסולה ביום ההשקה יעמוד על לפחות 300$. בארץ זה בודאי יתורגם לכ-2000 שקלים (להערכתנו).

אחת הנקודות שהגיימרים זקפו לרעתן של Microsoft ו-Sony (הרבה יותר לרעתה של סוני) היה המחיר הגבוה של הקונסולות שלהן. כיום מחירן של שתי הקונסולות יורד מ-300$ בחו"ל, ומסתבר ש-Nintendo רוצה להיות החברה שמציגה קונסולת הדור הבא זולה מכל המתחרים. לפי מקור אנונימי "מזעור עלויות ייצור לטובת מיקסום רווחים. נינטנדו חותכת עלויות ייצור החומרה של ה-Wii U כדי לבנות מחדש את אמון המשקיעים. הם רוצים לגרום להם לראות בקונסולה השקעה בטוחה."

העלות הנמוכה יחסית של הקונסולה מגיעה, בין היתר, ממפרט השקול לכוחן של ה-Playstation 3 וה-Xbox 360. לפי הידיעה, נינטדנו בחרה ללכת עם מעבד ומאיץ גרפי אקונומיים, שיכולים לעמוד בביצועים של קונסולות הדור הנוכחי, תוך כדי מקסום רווחים. יתרה מכך, הדגש יהיה על הפצה ותוכן דיגיטלי, תוכן וידאו, אפליקציות ופלטפורמות שיכולות להניב רווחים בקצב יציב. נראה כי נינטנדו מחליטה ללכת שוב בדרך בה חווית המשחק חשובה יותר מחוזק החומרה.

האם הדרך הזו תניב הצלחה כמו עם ה-Wii? פרטים נוספים צפוים להחשף בכנס E3 המתקרב, ואנחנו נהיה שם כדי להביא לכם את כולם.