חברת המשחקים היפנית Nintendo הופיעה אתמול בתערוכת E3 ולצד הכרזות על מגוון משחקים חדשים ורימייקים למשחקים ישנים כמו The Legend of Zelda: Link's Awakening, החברה הכריזה שהמשחק The Witcher 3: Wild Hunt יגיע גם ל-Nintendo Switch במהלך השנה.

הטריילר החדש מציג את דמותו של גראלט (Geralt), כשהוא עומד ליד עץ שעליו תלויים אנשים, ולאחר מכן רוכב על סוסו הנעמן רואוץ' (Roach) במרחבים המוכרים של המשחק הכוללים שדות רחבים ואף שייט בספינה ליד העיר. גם דמויות מוכרות מהמשחק כמו יניפר (Yennifer), בתו של גארלט סירי (Ciri), וה-Wild Hunt מופיעים בטריילר הקצר.

כזכור, המשחק מתאר את חיפושו של גראלט אחרי בתו סירי, לאחר שזו נעלמה למשך שנים, ובמהלך החיפוש הוא מוצא את עצמו הולך ראש בראש מול כוחות המאיימים להרוס את העולם.

Witcher 3 Switch

הגרסה של המשחק שנקראת Complete Edition מגיעה, כמובן, עם הגרסה הבסיסית של המשחק, אך גם עם תוספות מיוחדות. בגרסה הזו תקבלו כל פיסת תוכן נוסף שהצטרפה למשחק במהלך השנים. זה כולל את כל 16 ה-DLC הקיימים והרחבות של הסיפור כולל Hearts of Stone ו-Blood and Wine.

בסופו של דבר זה כולל מעל ל-150 שעות של משחק. בנוסף להרחבות של המשחק, שחקנים אשר יקנו את המשחק באופן פיזי יקבלו גם תקציר של העולם, מפת המשחק ומדבקות.

Witcher 3 Switch

כזכור, CD Progect Red שחררו את המשחק השלישי בסדרה בשנת 2015 ל-PlayStation 4 ו- Xbox One, ולאחר כמה חודשים גם למחשב האישי. לאחר יציאתו הוא זכה לביקורות נלהבות ממבקרים ושחקנים כאחד ונחשב עד היום לאחד משחקי האקשן-תפקידים הטובים שיצאו מעולם.

מאז 2017 הוא מכר מעל 33 מיליון עותקים ברחבי העולם והוכרז כמה פעמים כמשחק השנה. זהו הכותר הגדול השני שמגיע ל-Switch לאחר ש-The Elder Scrolls V: Skyrim יצא גם הוא ל-Switch ב-2017.

Witcher 3 Switch

כרגע לא ידוע מתי המשחק יצא לקונסולת ה-Switch, אך ככל הנראה יהיה ניתן לקנות אותן גם בגרסה הדיגיטלית מהחנות הרשמית וגם בגרסה פיזית בחנות הרשמית של החברה בישראל שכרגע נמצאת בקניון דיזינגוף בתל אביב.