Tacoma, המשחק הבא מהמפתחים של Gone Home, המפתחת Fullbright, נדחה לבעוד כשישה חודשים לאביב 2017. Fullbright בעצמם ציינה בפרסום בבלוג שלהם שהם "ביצעו מספר החלטות על איפה שהמשחק היה וכמה זמן ומאמץ אנחנו מאמינים שמגיע לו, והחלטנו לתת לו את הזמן הנוסף שמגיע לו."

ההחלטה לדחות את המשחק הגיע בעקבות שיניו של מחניקות בסיסיות של המשחק ורעיונות נוספים. לאחר בדיקת בטא עם מפתחים מומחים, החליטה Fullbright לשנות חלקים שונים במשחק כגון המכניקה של הכוח הכבידה במפעל, או החופש של השחקן "להגיב לסביבה עם התוכן של הסיפור במשחק עצמו".

למרות זאת, המפתחים גם הוסיפו שTacoma תוצג לקהל הרחב בקיץ הקרוב, בתקווה שהם יחשפו מאפיינים נוספים על המשחק ויצליחו להלהיב אנשים על המשחק לקראת יציאתו שנה הבאה.