EA וDICE עמדו בהבטחה שלהם ושיחררו היום באופן רישמי את BattleField 4, עם טריילר קצר, תמונות מהמשחק ו17 דקות של סרטון משחקיות – אשר כולו עוצר נשימה ומדהים ביופיו. אני לא אאשים אתכם אם תדלגו למטה ותצפו בהכל, אני יודע שזה מה שאני הייתי עושה…

אם בחרתם להמשיך לקרוא (או סיימתם לספוג את כל האקשן), תשמחו לדעת שBattlefield 4 מפותח לכל הקונסולות העכשיויות (חוץ מהWii U- אנו מצטערים בפני כל מעריצי הנינטדנו) והמחשב האישי, ויצא בסתיו 2013. כן, כל מה שרואים בטריילר הוא בטכנולוגיה של הדור הנוכחי, אך בשימוש במנוע החדש שלהם הFrostbite 3.

"אנחנו שמחים מאוד וגאים לדבר על Battlefield 4 על במה גלובאלית עם אירועים דומים המתרחשים בסאן פרנסיסקו ובשטוקהולם. להיות בשלבי פיתוח מוקדמים, ובכל זאת להיות כל כך מלוטשים זהו הישג גדול בשביל הצוות של DICE והשתקפות על התשוקה והמחויבות להביא את הסדרה קדימה. הדמו של היום היה רק ההתחלה – יש לנו עוד המון דברים לפנינו", אמר הסמנכ"ל של חברת EA, פטריק סודרלונד (Patrick Soderlund).

"זה מרגש מאוד לצפות בתגובות של אנשים כשהם רואים את המשחק בפעם הראשונה. זה באמת גורם לך להבין שאנחנו נמצאים בתחילת תקופה חדשה של גיימינג. כאומנים ובעלי מלאכה, אנו מפוקסים ביצירת עיצוב דינמי ופתוח שמביא אנשים להיות ביחד עם רגעים מדהימים אשר לא כתובים מראש שהם יוכלו לדבר עליהם במשך ימים רבים. זה היופי של Battlefield."

שחקנים אשר מאוד מתרגשים מהמשחק יכולים להזמין מראש את המשחק מכל חנות המוכרת את המשחק ולקבל את חבילת ההרחבה המיוחדת (שתוכנה עוד לא ידועה). אלו שמזמינים מראש את גרסאת המחשב האישי מOrigin יקבלו את הגרסה הדיגיטלית המפוארת, אשר כוללת את החבילה המיוחדת בתוכה, תוכן בונוס מיוחד וגישה מלאה ואקסלוסיבית לבטא של המולטיפלייר של Battlefield 4.

Battlefield 4 יצא לXbox 360, PS3 ולמחשב האישי בסתיו הקרוב. בנתיים צפו בכל מה שהבטחנו למטה.