חוץ מ-God of War: Ascension מסתבר. אם יש ביניכם מהמעוניינים, אתם יכולים לבדוק כאן את הדרישות, אבל לכל השאר, הדרישות חייבות להיות נסיון בעבודה: פיתוח או עיצוב דמויות ובוסים, השפעה סביביתית של דמויות וחלוקה של קסם. בהתחשב במשחקים שהסטודיו שותף אליהם, אין לנו באמת מושג במה מדובר.
הדבר הנוסף שמוזכר בדרישות הוא נסיון עם פיתוח למשחקים מגוף ראשון או שלישי, עם רכבים. זה כבר מצלצל יותר: הסטודיו שותף לפיתוח Twisted Metal ו-Starhawk. הסטודיו הזה בהחלט לא יושב בחיבוק ידיים – ועם כמות כזו של משחקים בפיתוח אצל הסטודיו המפואר של סוני, אנחנו חייבים לשאול את עצמינו האם זה חכם לפזר זמן פיתוח יקר על מספר כה רב של כותרים? הלא היה זה Shuhei Yoshida עצמו שהציע שעל סוני לפתח פחות משחקים ולהתמקד יותר?