הסניף הלונדוני של Square Enix שיחרר כותר חדש לגמרי בשם Sleeping Dog,  "דרמת משטרה מחוספסת עם עולם פתוח המתרחשת בעיר הונג-קונג". במציאות Sleeping Dogs אינו משחק חדש לגמרי. הוא למעשה True Crime: Hong Kong של סטודיו United Front Games, שבוטל ע"י Activision לפני כשנה ונרכש ע"י Square-Enix.

Sleeping Dogs שם את השחקן בתפקיד של שוטר סמוי בשם Wei Shen, המסתנן אל תוך אחת ממשפחות הפשע של הטריאדס (Triads) במטרה להפיל אותה מבפנים. לאורך אירועי המשחק על האי הונג-קונג, Wei נזרק לתוך תסבוכת של נאמנות ובגידה, ומתחיל לפקפק במשימתו כשהוא נשאב עמוק יותר ויותר לתוך עולם של כנופיות ופשע.

על פי Square Enix המשחק יכיל אקשן מדהים וקרבות אינטנסיבים. "בכל פינת רחוב, דוכן שוק, נמל או אפילו גורד שחקים יכולה להיווצר סצינת ירייות אינטנסיבית, מרדפי רחובות מלאי אנדרנלין ותגרות המשלבות אומנויות לחימה אכזריות". כך טוענת ההכרזה הרשמית.

"מהרגע שאתה מרים את השלט וחווה את הערבוב של נהיגה, קרב פנים אל פנים וקטעי ירי אתה יודע שאתה משחק משהו חדיש וקצת מיוחד. ל-Sleeping Dogs יש את אחת המערכות הקרב הכי טובה בשוק- היא אכזרית בטירוף עם מהלכי סיום הרסניים, וכשמשלבים זאת עם הניסיון של UFG עם משחקי נהיגה, סיפור ממדרגה ראשונה והתפאורה המדהימה של הונג-קונג, אנו מקבלים מתכון יוצא מן הכלל עם המון כיף" אומר לנו Lee Singleton, המנכ"ל של Square Enix בלונדון.

Sleeping Dogs יגיע אלינו מתישהו השנה על ה-Xbox 360, PS3 ול-PC. צפו בטריילר המטורף ובתמונות הראשונות מהמשחק למטה: