אם אתם זוכרים, אי שם בעבר הרחוק של לפני כנס E3 2011 הבטחנו לכל המעוניינים פרטים חדשים על משחק הצלפים Sniper: Ghost Warrior 2 כשהם יתגלו במהלך הכנס. מאז נעלם המשחק מהמכ"ם שלנו, וכמעט ושכחו ממנו. ובכן, במהלך שיטוטיי הבלתי פוסקים ברחבי האינטרנט בחיפוש אחר חדשות מרתקות ומלהיבות להביא לכם, קוראינו הנאמנים, נתקלתי באותם פרטים מיוחלים שאכן יצאו בזמן הכנס, אך הלכו לאיבוד בים המידע שזרם ממנו. מכיוון שמישהו פעם אחר לי שמוטב מאוחר מאשר אף פעם, אני מציג בפניכם תמונות ראשונות מתוך המשחק, בשילוב עם מעט מידע על השיפורים העיקריים שנעשו בו מאז המשחק המקורי (Sniper: Ghost Warrior).

השיפור הראשון, והבולט ביותר, הוא המנוע החדש שהמשחק עושה בו שימוש – CryEngine 3. המשחק אמנם נמצא בשלבים מוקדמים בתהליך הפיתוח, אבל כבר עכשיו אפשר לראות את העלייה באיכות הגרפית לעומת המשחק הקודם. הצליפות המרשימות והמורכבות חוזרות, בהן צריך להתחשב במגוון גורמים שונים (כמו מהירות הרוח, קצב הנשימה והמרחק) בכדי לבצע את הצליפה המושלמת. כמו במשחק הראשון, ברגע שתצליחו לכוון את הירייה שלכם כמו שצריך, המצלמה תעבור למצב "צילום-כדור" (Bullet-Cam) שתענג אתכם בתקריב של הכדור העושה את דרכו אל תוך מוחו של הקורבן שלכם.

בנוסף לצליפות, Sniper: Ghost Warrior 2 מציא גם קטעי נהיגה (כפי שאתם יכולים לראות בתמונות), קרבות בוס (למשל, לצלוף בטייס של מסוק הממטיר עליכם עופרת) ואפילו מולטיפלייר. אם כל זה מעניין אתכם, שימו את הכוונת שלכם על החצי הראשון של שנת 2012, אז ייצא המשחק על ה-PC, XBOX 360 וה-PS3.