Eurogamer מגלים לנו כי מפתחת משחק ההמשך לאחד מהלהיטים המוצלחים של שנה שעברה, Darksiders, מבטיחה ומרגיעה כי המשחק יראה בדיוק אותו הדבר על שלוש הפלטפורמות הגדולות. Vigil אמרה כי ל-Wii U יש המון כוח מתחת למכסה, ולכן "מינימום, האיכות תהיה זהה" בגרסה שתופיע על הקונסולה הבאה של Nintendo.

Darksiders 2 יהיה אחד ממשחקי ההשקה של ה-Wii U, ולפי Vigil, היו להם חמישה שבועות להכין גרסה שחיקה לקונסולה ל-E3. בנוסף, הם מאשרים שלמשחק נותרה עוד שנה לשחרור, ומכיוון שמדובר משחק השקה, ניתן להסיק שזמן ההשקה של הקונסולה המסקרנת של Nintendo יהיה בין אוגוסט לאוקטובר של 2012 (קצת לפני סוף העולם). אבל מה עם השלט המיוחד של ה-Wii U?

Danny Bilson, מנהל THQ, סיפר שכאשר קיבלה Vigil את השלט החדש, הוא נראה שונה ממה שראינו במצגת של Nintendo ב-E3. "השלט היה כמו Gameboy גדול, וכפתורי הכתף היו למעלה מדי, והיית צריך להזיז את כל היד כדי להשתמש בהם. במשחק פעולה שכזה, זה לא יעלה על הדעת". נוחות בצד, מה עם השימושים? ובכן, נוכל בהחלט לראות דברים כמו את מפת המשחק והציוד שלנו, אבל כל דבר מעבר לזה עדיין נותר בסימן שאלה.

אם זה נראה כי Vigil בהחלט מרוצה מהפיתוח על ה-Wii U, את מלאכת הפיתוח על ה-Playstation 3 היא לא ממהרת לפרסם בחיוב. זה לא חדש לנו, הקונסולה של סוני ידועה בתור כזו שפיתוח עליה קשה (ובמקרים של משחקי מולטי-פלטפורם מסויימים, אפילו קשה מאוד), אך חלק מהכותרים הכי מרשימים גרפית נמצאים עליה, ככה שזה יכול להשמע כקטנוניות (למרות שלפי איך שנראה המשחק הראשון על ה-Playstation 3 אין לנו סיבה לדאגה). עדיין, נראה שלמישהו ב-Vigil יש בעיה עקרונית עם איך שעובדים ב-Sony: "הם עושים דברים בדרך שלהם, ומישהו שם חושב שזה טוב יותר. זה בעצם סתם שונה, מה שמקשה על כולם לפתח להם. אקיצר (תרגום שלנו ל-whatever), כבר נראה".

באמת, נחיה ונראה אם משחק ההמשך יצליח לשחזר את ההצלחה ואת הקסם של המשחק הראשון. רק עוד שנה חבר'ה.