Persona 5 Scramble: The Phantom Strikers, יצא ביפן בתחילת השנה, בלי רמזים לגרסה מערבית. כמובן שמכיוון ש-Persona 5 ופרסונה כלל הם משחקים מעניינים ואהובים גם במערב, הקהל המערבי השתוקק לקבל תאריך יציאה לגרסה המערבית. לשמחתנו, אחרי שרשרת רמזים ממקורות אחרים, הפעם חנות אוסטרית מרמזת שהמשחק עתיד לצאת בשנה הבאה.

Persona 5 Scramble: The Phantom Strikers, הוא משחק המשך ל-Persona 5 (או לחלופין Persona 5 Royal), לפחות מבחינה עלילתית. המשחק הוא משחק בסגנון Musou, שזה אומר שתלחמו במאות צללים בו זמנית, במערכת קרב שמזכירה משחקי beat em up. כמו המשחק הקודם, הוא מציע קשרים, סיפור, ופרסונות לאסוף, אבל בנוסף לאלה, הוא מציג גם מפה עצומה והרבה אקשן. מערב לכך, הוא גם המשחק היחיד בסדרת פרסונה שהגיע גם ל-Switch.

אחרי שבתחילת השנה קיבלנו את Persona 5 Royal בגרסה המערבית, כחצי שנה אחרי היציאה ביפן בספטמבר 2019, ההשקה המעניינת הבאה שמעריצי פרסונה חיכו לה היא Persona 5 Scramble: The Phantom Strikers, ובצדק. בעוד שהמפיצה, Atlus, נשארה שקטה, בדוחות הכספיים של מפתחת המשחק, Koei Tecmo המשחק הוזכר בתור משחק שיופץ במערב במהלך שנת הכספים הנוכחית (כלומר עד מרץ 2021).

אבל עכשיו קיבלנו עוד רמז או הוכחה ליציאה של המשחק, והפעם בדמות רשומה בחנות Gameware האוסטרית. לפי החנות, המשחק צפוי לצאת במהלך 2021. את הרשומה מצא משתמש הטוויטר P3MTranslation, ושיתף המשתמש P5STranslation (כמו שאתם מבינים כבר מהשמות שלהם, קהל המעריצים של פרסונה ממש רוצה תרגומים).

persona 5 scramble gameware

החנות Gameware היא חנות אוסטרית שבעבר כבר הדליפה בטעות תאריכי יציאה של משחקים כמו Kingdom Hearts: Melody of Memory. כמו אז, גם הפעם צריך להתייחס לידיעה זו בערבון מוגבל, שכן יתכן ומדובר בלא יותר מאשר ממלא מקום. אבל… נקווה שמדובר ביותר מזה.

עד שנגלה אם יש אמת ברשומה או לא, אתם אולי תרצו לשחק ב-Persona 5 Royal אם טרם שיחקתם בו, כדי לחוות את הסיפור העשיר של המשחק הקודם, לפני היציאה של Persona 5 Scramble: The Phantom Strikers. או, אם אתם שחקני Switch ולא יכולים לשחק ב-Persona 5, אולי תתעניינו דווקא ב-Tokyo Mirage Sessions #FE Encore, שהוא כנראה הדבר הכי קרוב לפרסונה שזמין כרגע ב-Switch.

אם יש אמת ברשומה הזו, יתכן ו-Persona 5 Scramble: The Phantom Strikers יגיע ל-Switch ול-PlayStation 4 בשנה הבאה.