שמועות מרגשות בנוגע לLegend of Zelda Wii U הופיעו ברחבי האינטרנט ואומרות כי נינטנדו מתכננים לשים גיבורה ושהוא יצא גם לקונסולת הNX השנה.

לאחר שאישרו ממספר "מקורות", המשתמשת טוויטר אמילי רוג'רס (Emily Rogers) מגלה 3 שמועות הסובבות את הכותר החדש. הראשונה מתוכם היא שZelda HD יצא גם לWii U וגם לקונסולת הNX. השמועה השנייה טוענת כי כל הדמויות במשחק יהיו מדובבות, חוץ מלינק כמובן.

השמועה שלישית, הגדולה מתוך השלושה, בנוגע למשחק הצפוי Legend of Zelda זה שהשחקן יוכל לבחור דמות גברית או נשית.

בעוד שאין לה את העבר המרשים כמו של Shinobi602, רוג'רס הראתה בעבר את יכולתיה עם הדלפות של נינטנדו, והשמועות לא כאלו רחוקות מהמציאות האפשרית. השמועה הראשונה נראית מאוד אפשרית. נינטנדו שיחררו לא מזמן את Twilight Princess HD לקונסולת הWii U וזה הגיוני שהם ישיקו את הכותר החדש שלקונסולה הבאה.

השמועה על הדיבוב היא קצת חלוקה מבחינת חדשות. מצד אחד, דיבוב מוסיף שכבה נוספת לעולם הוירטואלי. מצד שני, לינק ימשיך לשמור על זכות השתיקה. למרות זאת, שחקנים יוכלו להמשיך לחוות את העולם של Hyrule דרך הגיבור השקט.

ולבסוף, לתת לשחקנים לבחור בין לינק או גיבורה נשית נראה קצת מוזר. נינטנדו אף פעם לא התביישו לתת לשחקנים שלהם להביע את עצמם, גם אם זה חדש לסדרה הספציפית שהם עושים את זה בה. אך נינטנדו גם ידועים בכך שהם מאוד קשוחים עם הדמויות שלהם והנוסחה של המשחקים שלהם. גיבורה שהיא לא זלדה יהיה צעד מאוד אמיץ בשביל נינטנדו, ושינוי עצום לסדרת משחקים של Legend of Zelda.

בעוד אנו מזהירים את השחקנים לקחת כל שמועה בזהירות רבה, Legend of Zelda HD נמצא כרגע בפיתוח לקונסולת הWii U (וכנראה גם לNX) ליציאה בתאריך לא ידוע ב2016.

kasתודות מיוחדות לתמונה: NeoGaf user Nibel