SNK Playmore השיקו טריילר חדש למשחק המצופה שלהם King of Fighters XIV באירוע הPlayStation Experiance 2015. זכינו לראות מספר פרטים חדשים הכוללים מסך בחירה של מעל 50 לוחמים.

סדרת The King of Fighters לא חדשה לז'אנר משחקי המכות, אך מאז 1994 לא היו כל כך הרבה דמויות מגוונות ומרשימות לבחירה, וזה לא הכל, King of Fighters XIV מקבל שדרוג גרפיקה לתלת מימד בעוד הוא ישמור על סגנון הלחימה הדו מימדי שלו וקרבות ה3 על 3.

עדיין לא מספיק לכם? SNK Playmore הוסיפו מאפיין גם לשחקנים אשר חדשים לסדרה וגם למעריצים וותיקים אשר נקרא "מצב מסיבת קרב" (Party Battle Mode). מצב זה יכיל עד 6 שחקנים בצוותים של 3 שחקנים והם ילחמו כנגד אנשים אחרים במצב המקוונן של המשחק. בהנחה שהמהירות חיבור שלכם בבית טובה, מצב זה יכול לתת הרגשה אמיתית של טורניר אינטנסיבי שאתם צריכים בכדי לאמן אתכם לטורניר הבא.

ולבסוף, אתם תוכלו להמשיך את הסיפור העמוק של King of Fighters. למרות שSNK Playmore לא נכנסו עמוק מידי לנושא, אנו יכולים להיות בטוחים שהדמיות החדשות יקחו חלק באיך שהסיפור מתפתח בKing of Fighters XIV.

למרות שעוד אין תאריך יציאה רשמי, SNK Playmore רוצים להוציא את המשחק ב2016. King of Fighters XIV יהיה אקסקלוסיבי לPlayStation 4.